6 invitați remarcabili și o dezbatere în jurul a două subiecte la zi: „Distracție pe pâine ” („Let me entertain you”) vs „Creștere în timp real” („Growth on the Go”) vor da vibrația pentru Ziua Creativității, care va avea loc pe 1 aprilie, la Mindspace Victoriei, de la 10.30 am.
Raul Gheba – Public Figure, Claudia Bodnar – SoMe Manager KFC, Pizza Hut & Taco Bell, Mădălin Dragnea – fondator, Mad Animator, Radu Pilat – fondator Heist Industries, Victor Croitoru – CEE Strategy Director MEDIABRANDS și Ioana Zamfir – ECD MRM sunt cei care vor diseca trenduri si vor încânta audiența.
În 2023, partenerul Zilei Creativității este KFC. Eye Temple se alătură școlii și devine partenerul pentru următoarea selecție Roger Hatchuel Academy / Cannes.
Programul e croit pentru tineri creativi și industriașii din marcom, fie că e vorba despre oamenii de brand sau de agenție. Oferă upgrade, conectare la vibrațiile globale, networking cu creatori de pop-culture, acces la trenduri și insighturi despre branding la zi, cu declinare în design, SoMe & strategie cu impact.
„Primii 18 ani au fost o aventură intensă: primii jurați, primii Lei câștigați la Cannes, lobby-ul pentru tinere talente la feminin, care a dus la prezența României în „See it, Be it” , sute de training-uri pentru executivi din România și din lume, mii de studenți pregătiți pentru experiențe globale, dintre care mulți activi în mari agenții locale și internaționale, lansarea #PortfolioNight sau #TalentMagnet, platforma de recrutare pentru oameni talentați. Timp bine investit, aș spune”, a declarat Teodora Migdalovici, fondatoarea The Alternative School.
Pentru a celebra ca la carte cei 18 ani de efervescență în industrie, The Alternative School oferă juraților, agențiilor și clienților premiați la Cannes Lions câte un loc pentru o echipă la Creativity Day.
Participarea ajunge la 250 euro + TVA / echipă, 150 euro +TVA participare individuală. În preț intră și accesul la 3 dintre cele 8 întâlniri pe zoom, cu speakeri străini, de la Design & SoMe Program.
Pentru cei de până în 30 de ani care aspiră la Young Lions Design, de la Cannes, într-un pachet special, de 300 de euro / echipă, intră accesul la Creativity Day, prezența la alegere la 4 dintre cele 8 întâlniri cu speakerii străini pe zoom și acces la rezolvarea briefurilor de concurs.
Echipa câștigătoare pleacă la Cannes Lions, în competiția Young Lions Design.
Până pe 15 Martie, 23:59 se pot câștiga burse, prin rezolvarea competiției de stickere.
Pentru înscrieri: win@canneslions.ro.
Integratorul de finisaje premium Quadra Casa marchează o nouă premieră cu impact internațional prin atragerea în exclusivitate a colecțiilor de…
Reîntoarcerea la birou continuă să crească în acest an, pe măsură ce angajații resimt tot mai mult nevoia de interacțiune…
Golin România a obținut 11 premii din 16 nominalizări la ediția din acest an a Romanian PR Award: 3 Golden…
Asociația pastel, dedicată misiunii #NicioLunăFărăOFaptăBună, anunță lansarea proiectului PractiLand, o inițiativă susţinută de Kaufland România, menită să transforme educația practică…
Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…