Ferestre cu profit
Reading Time: 2 minuteChiar daca piata de constructii a fost una foarte lovita de consecintele economice, exista segmente care au reusit sa aiba cresteri si in aceasta perioada. Mai ales daca tinem cont de termoizolarea blocurilor, care presupune schimbarea tuturor ferestrelor care sa mentina caldura in interior, fara pierderi.
VEKA Romania a avut anul trecut un an bun, cu vanzari in crestere, consolidandu-si astfel pozitia pe piata locala. Activitatea companiei a ramas constanta, iar cifrele de vanzari VEKA in Romania au cunoscut o usoara crestere fata de nivelul anului 2013, desi tendinta generala a pietei locale de tamplarie termoizolanta a fost una de scadere, cu un regres de aproximativ 5%.
VEKA este in Romania singurul furnizor de sisteme de profiluri extrudate exclusiv in clasa A de calitate conform normativului european EN 12608. In pofida tendintelor actuale de achizitie a pretului mai mic in detrimentul calitatii, VEKA a ramas consecventa in a produce exclusiv solutii de calitate superioara, aspect ce a contribuit semnificativ la rezultatele pozitive inregistrate de companie in anul 2014.
Beneficiind de recunoasterea internationala a brandului VEKA, producatorii parteneri din Romania au patruns pe majoritatea pietelor europene intr-un moment in care exporturile se diferentiaza drept principala sursa de crestere in Romania. Oportunitatea majora adusa de ultimele 12 luni este cresterea volumului de exporturi al partenerilor VEKA pe pietele traditionale (Italia, Germania, Austria, Elvetia, Belgia, Franta, Canada si SUA) si non-traditionale precum zona nord-americana si Orientul Mijlociu. Astfel, exporturile de tamplarie PVC realizate din profiluri VEKA, facilitate de companiile partenere din Romania, au cunoscut cea mai mare crestere din ultimii ani, de aproximativ 30%. Practic, in 2014, cresterea exporturilor de tamplarie a contrabalansat scaderea abrupta a cererilor locale.
„Cea mai mare provocare a anului 2014 a ramas lipsa investitiilor, fie ca vorbim despre proiecte noi sau despre reabilitari. Pe o piata aflata intr-un usor declin si inca dominata de modelul de achizitie a celui mai mic pret, VEKA a reusit in Romania sa depaseasca nivelul anului 2013 si sa-si consolideze volumul vanzarilor locale. Toate aceste rezultate ne dovedesc, o data in plus, faptul ca modelul de business VEKA este unul de succes si ne determina sa ramanem in continuare la fel de increzatori in parcursul grupului VEKA in Romania”, spune Gabriel Nicolaescu, Deputy General Manager VEKA Romania.
In 2015, VEKA are ca principala misiune mentinerea vanzarilor pe o tendinta pozitiva, dar si inovatia, pentru a intampina viitoarele reglementari europene de izolare termica, in conditii de eficienta in productie, dar si cele mai exigente cerinte stilistice sau arhitecturale.
VEKA este din 2011 lider mondial pe piata sistemelor de profiluri PVC-U pentru usi, ferestre si obloane, numarand astazi mai mult de 3.600 de angajati si inregistrand vanzari de aproape 800 de milioane de euro in intreaga lume. Prezent pe 6 continente, grupul VEKA isi desfasoara activitatea in 25 de locatii la nivel mondial, operand 16 locatii de productie.
VEKA ROMANIA, infiintata in anul 2000, este detinuta in totalitate de catre VEKA AG Germania si are peste 30 de angajati, in prezent deruland afaceri cu peste 180 de parteneri in intreaga tara. Sistemele de profiluri PVC de la VEKA, furnizate exclusiv in clasa A de calitate, ofera clientilor solutii individualizate din categoria premium, disponibile in peste 50 de nuante, precum si profiluri cu design specific, ce satisfac cele mai pretentioase cerinte estetice. Reciclabile in proportie de 100%, aceste sisteme ofera solutia ideala, atat din punct de vedere al izolarii termice, al functionalitatii, stabilitatii si usurintei de intretinere, cat si in ceea ce priveste durabilitatea si protectia mediului inconjurator.
credit foto: © Laroach | Dreamstime.com – Barn Window Photo
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz