Revolut Reader, terminalul de încasare a plăților, este acum disponibl și pe piața din România. Acesta este un echipament portabil de mici dimensiuni, destinat tuturor comercianților, antreprenorilor, prestatorilor de activități independente, practicanților de meserii liberale și vânzătorilor ambulanți.
Cu această lansare, Revolut va face posibilă acceptarea la plată a cardurilor, la punctul de
vânzare, o noutate care va permite fintech-ului diversificarea ofertelor către clienții din
segmentul B2B.
Revolut Reader poate accepta plăți instant cu cardul de debit sau de credit, precum și plăți contactless, în siguranță. Echipamentul are capacitatea de funcționare necesară pentru a derula sute de plăți pe zi, doar cu o încărcare, iar viteza de realizare a unei plăți este de sub 5 secunde.
Pe lângă aceste caracteristici, Revolut Reader are avantajul de a permite clienților să accepte, încaseze sau să depoziteze fondurile încasate într-un singur loc – în contul lor Revolut Business.
”În procesul de concepere a acestui produs, echipa noastră s-a concentrat asupra nevoilor clienților, care au solicitat o modalitate rapidă, la îndemână, de a încasa bani, fără a încetini activitatea, cu un acces imediat la fondurile încasate și posibilitatea de a vedea banii în cont mai repede decât este standardul în industrie – 2-3 zile lucrătoare. Acestora li se adaugă și o baterie cu o durată lungă de viață a terminalului, un grad ridicat de siguranță, capacitatea de a aduce într-un singur punct toate operațiunile, fără să fie nevoie de mai multe conturi și sisteme”, a declarat Iulian Boia, Sales Manager România.
Revolut Reader poate fi adaptat la alte sisteme POS (point of sale) existente în cadrul
afacerilor românești, având inclusă și o soluție SDK/API. În următoarele luni, oferta Revolut
Business va fi extinsă cu o soluție ePOS care va conferi mai multă flexibilitate comercianților,
dacă aceștia trebuie să integreze Revolut Reader cu sisteme POS deja utilizate. Revolut a
încheiat un parteneriat cu Jabil Payments pentru a dezvolta o soluție proprie mPOS.
Produsul vine cu un preț de până la 0,80% + 0,12 lei/ tranzacție și un cost unic începând de la 229 de lei sau prețuri personalizate pentru companiile care au volume mari de tranzacții.
Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…
Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…
A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…
Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…
Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…
PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…