Terarium, vândut cu 35.000 de euro
Reading Time: 2 minuteUn terarium cu plante exotice creat de compania românească Touch Design, fondată de Simona și Adrian Atinge, a fost vândut cu 35.000 de euro în cadrul evenimentului caritabil Festivalul Brazilor de Crăciun.
Terariumul de mari dimensiuni, un microsistem cu plante vii, complet automatizat, este un concept unic în România, care a determinat-o pe antreprenoarea Daniela Marișcu, jurat în cadrul emisiunii Imperiul Leilor, să investească în afacerea Touch Design, la începutul acestui an.
Proiectul, intitulat The Blue Planet, a fost pregătit pentru arhitectul Omid Ghannadi, pentru participarea la ediția cu numărul 20 a Festivalului Brazilor de Crăciun, și a fost creat pentru a transmite ideea de renaștere, în acest an complicat. Înalt de 2,20 m, terariumul conține plante vii, comandate special din Columbia, și un sistem 100% automatizat de îngrijire a acestora (rezervor de apă care se ocupă automat de udarea plantelor, lumini care asigură fotosinteza etc.). El este inedit prin unicitatea conceptului, precum și prin mesajul puternic pe care îl transmite procesul de creare a sa. El a fost dus la bun sfârșit de antreprenorul Adrian Atinge de acasă, aflat în izolare, fiind confirmat pozitiv cu Covid-19 chiar înainte ca The Blue Planet să fie finalizat și trimis organizatorilor licitației.
„A fost un moment în care am avut de ales între a ne opri sau a continua cu acest proiect. Am ales să îl ducem la bun sfârșit, ca un mesaj că viața își continuă cursul, dincolo de pandemie”, povestește Simona Atinge. „Suntem onorați să contribuim la o cauză dedicată susținerii educației copiilor din mediile defavorizate. Avem doi băieți gemeni, în vârstă de 7 ani, care în 2020 au început școala și empatizăm cu situația copiilor care au nevoie la acces la educație. Cu atât mai mult în acest an greu, în care este nevoie de tablete, internet și multe alte resurse”.
Adrian Atinge, creatorul The Blue Planet, este inginer horticol, specializat în artă florală. După ce a studiat mult timp zona de terarii, a creat terariumul de mari dimensiuni, un produs unic tech-fusion, în care tehnologia se îmbină cu natura, cele două pasiuni ale sale. Acesta răspunde nevoii în creștere a oamenilor, de a avea un colț verde în spațiile interioare, fie la birou, fie acasă, fiind demonstrat că în locațiile unde există un colț de natură cresc productivitatea muncii, starea de bine și nivelul de relaxare.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz