Tendințe pe piața de media în 2019
Reading Time: 2 minuteEchipamentele inteligente conectate, inteligența artificială și vocea vor transforma universul media în acest an, potrivit celui mai recent raport Kantar privind tendințele majore care vor modela în 2019 peisajul media pentru branduri, agenții și platforme de media.Raportul identifică 12 tendințe care vor transforma media în acest an și poate fi descărcat de aici.
Instrumentele de analiză avansată și inteligența artificială (AI) vor rezolva problema calculării ROI (randamentului investiției) pentru campaniile care integrează online-ul cu offline-ul.
Tehnologia va face ca vocea să ocupe un rol mult mai important în planificarea creativă și în mixul de marketing.
China va deveni un punct de referință pentru marketerii din Occident în legătură cu folosirea tehnologiei în social media pentru a crea încredere și pentru a îmbogăți experiența cu aceste platforme
Brandurile vor crea noi tipuri de experiențe pentru consumatori și vor învăța cum să le integreze și să le evalueze impactul
Mărcile vor începe să ia în serios modul în care sunt portretizate femeile în publicitate.
Amazon va ieși din “umbra” lumii publicității, transformând duopolul Facebook – Google în oligopol.
Clipurile video adaptate la ecranele verticale vor da naștere celor mai mari oportunități creative.
Ecranele mari (TV) vor reveni în actualitate, mai mari și mai performante decât înainte
Insight-urile despre atitudini, combinate cu modelarea predictivă, vor face cumpărarea programatică mai agilă și mai bine țintită
Strategiile de influencer marketing vor pune mai mult accent pe credibilitate decât pe reach
Regulile GDPR vor genera strategii mai sofisticate legate de managementul datelor de brand
Realitatea augmentată va începe să modeleze atât traseul de cumpărare, cât și experiența consumatorului.
Foto: ID 63382510 © Macrovector | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz