Tendinte in media
Reading Time: < 1 minutBRAT va pune la dispozitia industriei de media si publicitate in zilele de 14, 15 si 16 decembrie cele mai importante concluzii ale studiilor pe care le desfasoara, iar pe data de 17 decembrie organizeaza o dezbatere sustinuta cu cifre si statistici, pe temele lansate.
Cei interesati se pot inregistra aici.
BRAT este organizatia industriei de media din România care masoara audienta presei scrise si a mediului online, auditeaza tirajele (presa scrisa) si monitorizeaza investitiile in publicitate (presa scrisa, online, radio si outdoor).
Studiului de Audienta si Trafic de Internet (SATI) este realizat de BRAT si reprezinta singurul instrument recunoscut de industria media pentru masurarea si evaluarea performantelor in mediul virtual.
SATI a fost lansat in urma cu opt ani si ofera date pentru mai mult de 200 de site-uri in urma unui sistem complex de cercetare online care reuneste cinci componente: trafic, audienta si profile sociodemografice, masurare streaming si monitorizare de publicitate (MIPO).
Studiul National de Audienta – SNA FOCUS este un sistem de cercetare media care ofera beneficiarilor rezultate de audienta si profile socio-demografice al publicatiilor tiparite apartinand membrilor BRAT si rezultate despre consumul de produse si servicii (inclusiv marcile consumate), consumul media (presa scrisa, internet, tv, radio, cinema, panotaj, altele), petrecerea timpului liber si stil de viata.
Foto: © Amlet | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz