Tehnologia revoluționează modul în care trăim, muncim, sau interacționăm unii cu ceilalți, dar și modul în care ne facem cumpărăturile, fie ele fizic sau online.
Astăzi, sesiunile de cumpărături nu mai reprezintă doar o responsabilitate de bifat pe lista zilnică sau săptămânală de sarcini, ci o adevărată experiență pentru consumatori, iar mediul de retail este într-o continuă remodelare și căutare de noi soluții, avantaje și oportunități de smart shopping, un concept din ce în ce mai popular, care îmbină nevoia imediată a clienților cu experiența acestora la cumpărături.
O astfel de soluție menită să transforme experiența din timpul sesiunilor de shopping este noul produs lansat în exclusivitate de Carrefour în parteneriat cu BT Direct, divizia de consumer finance a Grupului Financiar Banca Transilvania, care redefinește conceptul de discount prin introducerea sistemului de primire a banilor înapoi – cardul de cumpărături Direct. Astfel, prin intermediul noului card, 5% din valoarea tuturor cumpărăturilor făcute în magazinele Carrefour se întorc în contul utilizatorului.
Carrefour vine în întâmpinarea consumatorilor, într-un context dinamic în care planurile și necesitățile se schimbă de la o zi la alta, cu o modalitate simplă de finanțare pe loc și beneficii care se întorc direct în cont la fiecare cumpărătură, pentru ca ei să poată fi spontani la cumpărături și să beneficieze întotdeauna de cele mai bune oferte. Inițiativa vine ca un pas din partea retailer-ului pentru a-și consolida relațiile cu clienții săi, prin întregirea experienței acestora în universul Carrefour, dar și ca o măsură flexibilă care le oferă acestora posibilitatea de a-și reactualiza instant listele de cumpărături la nevoie, primind înapoi în cont 5% din totalul sumei cheltuite.
Începând cu 1 aprilie, noul card este disponibil pentru toți clienții Carrefour și poate fi achiziționat direct de la birourile de servicii financiare din hipermarketurile Carrefour, iar în curând va putea fi accesat și online, pe www.carrefour.ro.
Prin cardul Direct, utilizatorul primește înapoi 5% din suma cheltuită pentru orice achiziție făcută în universul Carrefour – magazinele Carrefour, Carrefour online sau Carrefour prin Bringo. Cardul poate fi folosit pentru plăți la orice comerciant, însă beneficiul de 5% este exclusiv în cadrul Carrefour, procentul întors pe card în cazul altor comercianți fiind de 2%.
Cu noul card Direct de la Carrefour clienții pot face cumpărături zilnice în magazine sau online cu 0% dobândă în perioada de grație de până la 55 de zile, plăți rapide contactless pentru cumpărături de până la 100 lei, plăți cu telefonul mobil prin aplicația BT Pay și retrageri numerar. Mai mult, tot în magazinele Carrefour pot beneficia și de rate fără dobândă, direct la POS.
Poți găsi toate detaliile despre noua experiență de smart shopping exclusiv la Carrefour pe https://carrefour.ro/corporate/servicii-utile/servicii-financiare/cardul-de-credit#prezentare
Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…