Tendințe ale viitorului în marketing for Health & Wellness
Reading Time: 2 minuteAdrenallina Sports PR & more, prima agenție din România dedicată comunicării în zona sport, viață sănătoasă și wellness, a organizat Conferința Marketing for Health, Healthy Life & Wellness.
Rolul evenimentului a fost acela de a oferi informații și de a inspira prin abordări creative și inovative, pentru a comunica mai bine produsele, serviciile, proiectele pe care le desfășoară brandurile din domeniul sănătății & a vieții sănătoase, wellness-ului.
Diana Sabău, director de marketing piscinele Kasta Metal a prezentat câteva dintre tendințele wellness și spa ale viitorului, care includ testări ADN, programe nisate adresate persoanelor care au trecut prin diverse traume – terapiile cu animale, de exemplu, vor fi din ce in ce mai utilizate.
“O tendință actuală în centrele spa ale lumii este testarea ADN, pentru a identifica factori ce determină afecțiuni în organism, precum și afecțiuni ale pielii. De asemenea, vor lua amploare pe viitor centrele de tattoo detox, acolo unde vor merge persoanele care vor dori să scape de tatuaje. Centrelor de wellness li se va adăuga tot mai mult și componenta de detoxifiere și înlăturare a zahărului din alimentație. Se remarcă și taberele/ programele foarte nișate pe problemele oamenilor, spre exemplu programele de terapie dedicate celor divorțați sau celor care au trecut printr-o traumă.”, spune Diana Sabău.
Cornel Cărămizaru, managing director FrieslandCampina, a vorbit despre noua platformă lansată de Napolact, www.intihna.ro, un spațiu care invită la relaxare, alimentație sănătoasă, călătorii, mișcare și dragoste pentru natura.
Nicoleta Scarlat, director de vânzări salatele Eisberg, a vorbit despre cum a crescut în România în ultimii ani un brand de salate frunze, grație campaniilor de comunicare, ajungând să vândă săptamânal 45 de tone de salate.
“Am inventat un personaj, Madame de Frisee și prietenele, este o salată creață și poveștile și aventurile ei pot fi citite pe iubescsalatele.ro. Printre primele noastre campanii de popularizare a brandului au fost cele cu endorseri și lideri de opinie în comunitățile lor, iar cea mai importantă a fost cea sub hashtag-ul #nueorusine. Practic, am legat preconcepția asta, cum că salatele ar fi consumate eminamente de femei și am trimis salate la testat sub acest hashtag domnilor, care pe lângă faptul că au început să consume salate, prestau tot felul de activități… casnice, să spunem. A fost un succes campania si continuăm să căutăm să susținem tonul acesta jucăuș și creativ al brandului, <<glăsuit >> de personajul Madame de Frisee.”, spune Nicoleta Scarlat, Eisberg.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz