Stiri

Tendință în creștere pentru produsele made in RO conform studiilor Carrefour

Reading Time: 3 minute

Al doilea capitol al programului Act for Food, a fost lansat astăzi de Carrefour România, care susține accesul clienților la cele mai bune produse alimentare la prețuri corecte.

Interesul clienților români pentru stilul de viață sănătos a încurajat compania Carrefour să-și extindă rețeaua de producători locali din România, pentru a oferi clienților produse românești, proaspete și gustoase la cele mai bune prețuri.

Gama cea mai căutată sunt produsele Made in RO, cu ingrediente echilibrate și curate. Carrefour are cea mai mare rețea de furnizori locali din piață, ce aprovizionează cele aproximativ 450 de magazine Carrefour din România: peste 1.450 de producători români de produse proaspete.

Act for Food este misiunea noastră prin care ne asigurăm că toți clienții au acces la cele mai bune produse alimentare la prețuri corecte. A venit momentul să reafirmăm acest angajament punând în valoare și crescând totodată eforturile concrete pe care le facem zi de zi. 91% din totalul celor peste 4000 de furnizori Carrefour sunt români, iar 98% dintre producătorii de produse proaspete sunt iarăși din România – este una dintre expresiile cele mai clare ale viziunii noastre bazate pe o puternică amprentă locală. În plus, prin mărcile proprii Carrefour, precum Filiera Calității Carrefour, Drag de România, Carrefour Bio, Carrefour Classic ne propunem să le oferim clienților calitate, gust și autenticitate locală, cu cel mai bun raport preț calitate”, a declarat Gilles Ballot, CEO Carrefour România.

Peste 1.000 de produse BIO

Un studiu Carrefour desfășurat cu Ipsos Research , în perioada 15-25 martie 2024, a relevat faptul că principalii motivatori pentru deciziile românilor atunci când vine vorba de mâncare sunt originea lor locală. Pe locul al treilea se află preferința românilor pentru produse mai echilibrate care au un conținut mai scăzut de sare, zahăr și grăsimi, urmat de reducerea risipei alimentare. De aceea portofoliul organic Carrefour este cel mai amplu din piață și include legume și fructe proaspete, produse ambalate atât mărci naționale, cât și gama proprie Carrefour Bio. În prezent, 95% din produsele Carrefour La Piață provin de la furnizori locali

Carrefour colaborează cu 1.450 de parteneri locali de produse fresh, dintre care peste 600 sunt ultra-locali, la distanțe de până la 50 km de magazinele Carrefour. Calitatea este asigurată prin transportul rapid, legumele și fructele din mediul ultra-local ajungând pe rafturi la două ore după recoltare, garantând prospețime zilnică.

Parteneriatele cu cele zece cooperative agricole din programul Grădina Noastră (din Vărăști, Zărand, Însurăței, Brezoaele, Fierbinți, Beiuș, Ostrov, Târgu Secuiesc, Huși și Voinești), permit Carrefour să livreze produse direct în magazine într-un interval de 6h-24h de ore de la recoltare. Anual, 35 de milioane de unități (kilograme, legături sau produse la bucată) din Grădina Noastră ajung la raft. Oferta este completată de alte 17 parteneriate cu alte cooperative locale care livrează în rețeaua Carrefour. Printre produsele disponibile se regăsesc ouă, fructe și legume, carne de vită Black Angus, pui cu eticheta „crescut tradițional”, păstrăv Zăganu, precum și morcovi și păstârnac de la ferma Stoian.

Potrivit studiului derulat de Ipsos*, la  cererea Carrefour, românii vor produse alimentare fără pesticide și antibiotice pe etichetă și nu-și doresc ca produsele să conțină organisme modificate genetic (57%). În acest sens, Carrefour a eliminat 100 de aditivi controversați din procesul de producție, pentru a face loc aromelor autentice.

În centrul strategiei Carrefour Act for Food se află o serie de inițiative cheie axate pe aprovizionarea locală și pe susținerea tradițiilor producătorilor locali. Un exemplu în acest sens este marca premium Drag de România, care include acum peste 180 de produse, dintre care 40 au fost lansate în ultimul an, fiind realizate cu ingrediente locale în colaborare cu producători români.

Primul capitol al Act For Food, lansat prima dată în Franța în 2016 și apoi în România, în 2018, a permis Grupului Carrefour să devină lider în domeniul alimentelor ecologice.

Oana Grecea

Recent Posts

Ce să nu faci în branding în 2024

Cum construiești sau actualizezi un brand în era în care consumatorii au puterea de a da „block”sau „mute” la orice…

16 secunde ago

Retreat Vama Veche, o avanpremieră de gală cu sute de invitați, zeci de vedete, săli sold-out

Peste 500 de invitați, zeci dintre cele mai importante și iubite celebrități din România, reprezentanți ai presei și mulți spectatori…

15 minute ago

Patria Bank și Patria Credit sărbătoresc implicarea micilor antreprenori din România de Ziua Europeană a Microfinanțării

Patria Bank și Patria Credit se alătură celei de-a 10-a ediții a Zilei Europene a Microfinanțării printr-o campanie ce susține…

26 de minute ago

Sezamo împlinește doi ani în România. Doar în ultimul an, businessul a crescut cu 150%

Supermarketul online Sezamo sărbătorește doi ani de la lansarea oficială pe piața din România, timp în care a crescut cu…

35 de minute ago

Telefonul Redmi 14C este acum disponibil în România

Noul Redmi 14C, disponibil de acum în România, îmbină designul elegant cu performanța impresionantă, pentru a îmbunătăți viața de zi…

45 de minute ago

Marketingul contextual și viața fără cookies

Industria de marketing începe să vadă cum targetarea contextuală devine rapid soluția de bază pentru o lume fără cookie-uri, moment…

o oră ago