Marketing

Tempo Advertising semnează campania aniversară METRO

Reading Time: < 1 minut

Campania care marchează aniversarea a 20 de ani de la deschiderea primului magazin METRO în România poartă semnătura agenției Tempo Advertising.

”Campania aniversară spune povestea a două afaceri ce ar putea reprezenta pe oricare dintre cele două părți – clienți ăi parteneri. ‘Matei și fiul‘ este o afacere de familie, un magazin ce s-a dezvoltat de la an la an și a trecut de la o generație de antreprenori la alta, în timp ce ‘Vagonul de Gătit‘ este un restaurant născut din pasiunea pentru bucătărie și flerul în afaceri al celor doi parteneri,” a explicat Răzvan Mitoiu, creative director Tempo Advertising.

METRO și Tempo au ales o abordare emțională. În cazul spotului ”Matei și fiul” accentul este pus pe familie, pe moștenirea și valorile transmise din generație în generație. Headline-ul campaniei este ”METRO susține micile afaceri de atunci si acum”. 

Campania se desfășoară la nivel național pe TV (prin doua execuții – Horeca și Traders), radio, print, OOH, online și alte proiecte speciale.

Echipa Tempo Advertising: Răzvan Mitoiu (Creative Director), Viorel Holovaci (Senior Art Director), Dragos Frățilă (Senior Copywriter), Adriana Chirtu (Copywriter), Mihai Preotu (Head of Strategy), Bogdan Ivascu (Group Account Director) și Andra Sania (Senior Account Executive).

Din partea METRO România: Stratos Tsikmis (Head of Branding) și Ionelia Diaconu (Brand Communication Manager).

Cele două spoturi TV au fost realizate în colaborare cu Multimedia Est și regizate de Hypno.

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Filmele de festival în cinematografe în cadrul Mastercard Festival Selection

Între 14 și 17 noiembrie, Mastercard întinde covorul roșu la cinema Victoria din Cluj-Napoca pentru a oferi cinefililor oportunitatea de…

2 ore ago

Fundația Calea Victoriei și Opera Națională București pregătesc o nouă ediție a Concertului Extraordinar de Anul Nou

Fundația Calea Victoriei și Opera Națională București organizează duminică, 5 ianuarie, de la ora 19.00, Concertul Extraordinar de Anul Nou,…

3 ore ago

Miercuri începe festivalul de business al României, Zilele Biz 2024

De miercuri, în București începe evenimentul de business care de 23 de ani dă tonul în mediul de afaceri din…

4 ore ago

Studiu Kantar România: Ce buget au pregătit românii pentru Black Friday 2024?

Black Friday rămâne unul dintre cele mai populare evenimente în România. 93% dintre români sunt familiarizați cu acest eveniment de…

4 ore ago

Vodka premiată a starului Hollywood, Jason Momoa, adusă în România de MPR Group

MPR Group anunță lansarea exclusivă în România a Meili Vodka, o marcă de vodkă premium creată de celebrul actor Jason…

5 ore ago

Starcom România lansează studiul Sănătatea sub microscop: suplimente alimentare și stil de viață

În ultimii ani, România a cunoscut o creștere semnificativă a interesului față de un stil de viață sănătos, vizibilă atât…

5 ore ago