Stiri

Temerario, noul model Lamborghini, „botezat” la București

Reading Time: 2 minute

Temerario, noul model lansat zilele trecute de producătorul italian de mașini Lamborghini, a fost „botezat”de două românce: Marcela Sărmășan și Andra Guțui, fondatoarele agenției Namzya

Așteptarea a luat sfârșit pentru pasionații de cai putere, la finalul săptămânii trecute, când producătorul de automobile Lamborghini a lansat Temerario, noul model al companiei italiene. Însă ce nu știu mulți pasionați de automobile este că noul model, lansat de compania italiană,  fost „botezat” de două românce: Andra Guțui și Marcela Sărmășan, fondatoarele agenției de naming Namzya.

Foto: Namzya

Temerario este cea de-a patra mașină de mare viteză din portofoliul Lamborghini care își primește numele la București. Cele mai importante modele produse de Lamborghini în noua eră a electrificării își au numele în portofoliul Namzya, o agenție românească, fondată de Andra Guțui și Marcela Sărmășan. Printre modele Lamborghini cu nume gândite de Namzya se mai numără „Invencible”, „Revuelto” și „Lanzador”.

Foto: Namzya

Temerario, noua versiune a faimosului Huracan și al doilea model din gama Lamborghini HPEV după Revuelto, este echipat cu un motor hibrid twin-turbo V8 de 920CP. Urmașul Huracan poate atinge o viteză maximă de peste 340 de km/h și o accelerație de la 0 la 100 km/h în doar 2,7 secunde.

Numele „Temerario” provine din limba spaniolă, așa cum provin toate numele din portofoliul Lamborghini și înseamnă „neînfricat”, „îndrăzneț”, „curajos”. Acesta evocă ideea de performanță extremă, inspiră ideea de depășire a limitelor și provoacă imaginația oricui să viseze la senzații intense.

„Ceea ce acum șase ani erau doar vise și întrebări de genul «Cum ar fi dacă», astăzi este realitatea noastră, o realitate de care ne bucurăm, cu care ne mândrim, care a devenit cartea noastră de vizită. Cu siguranță am avut și vom mai avea multe lansări frumoase, în multe industrii și multe branduri vor purta și poartă deja numele noastre, însă Lamborghini va rămâne pentru totdeauna prima realizare uriașă a carierelor noastre”, precizează reprezentantele agenției de naming Namzya.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

E.ON România a crescut investițiile în rețelele electrice la 857 milioane de lei, anul trecut

Grupul E.ON este un partener important pentru circa 941 de furnizori de produse, servicii și lucrări, dintre care peste 95%…

6 minute ago

Peste 15.000 de participanți sunt așteptați la Bucharest Gaming Week

Bucharest Gaming Week, evenimentul care aduce laolaltă gamerii și cele mai noi și populare jocuri ale momentului, va avea loc,…

14 minute ago

Mihai Mija, Colorcodes: Așteptarea mea este să facilitez proiecte care sparg barierele tradiționale și conectează domenii diverse

Este fondator și Creative Director al agenției Colorcodes. Cu o experiență de 16 de ani în industria de marcomm, obținută…

21 de ore ago

Biz 25 ani: Carmen Șeitan – Brunello Cucinelli Bucharest

Momentul în care clienții mei ies din magazin fericiți, momentul în care mă iau în brațe și imi mulțumesc pentru…

21 de ore ago

Biz 25 ani: Liliana Bock – Maresi Foodbroker

Eu cred că succesul este o stare, e starea aceea de succes pe care ți-o dau o serie de realizări…

21 de ore ago

Biz 25 ani: Ruxandra Micușnescu – Line Agency

Succesul pentru mine este dimineața în care mă trezesc și îmi dau seama că pot să fac ce vreau și…

21 de ore ago