Temerario, noul model lansat zilele trecute de producătorul italian de mașini Lamborghini, a fost „botezat”de două românce: Marcela Sărmășan și Andra Guțui, fondatoarele agenției Namzya
Așteptarea a luat sfârșit pentru pasionații de cai putere, la finalul săptămânii trecute, când producătorul de automobile Lamborghini a lansat Temerario, noul model al companiei italiene. Însă ce nu știu mulți pasionați de automobile este că noul model, lansat de compania italiană, fost „botezat” de două românce: Andra Guțui și Marcela Sărmășan, fondatoarele agenției de naming Namzya.
Temerario este cea de-a patra mașină de mare viteză din portofoliul Lamborghini care își primește numele la București. Cele mai importante modele produse de Lamborghini în noua eră a electrificării își au numele în portofoliul Namzya, o agenție românească, fondată de Andra Guțui și Marcela Sărmășan. Printre modele Lamborghini cu nume gândite de Namzya se mai numără „Invencible”, „Revuelto” și „Lanzador”.
Temerario, noua versiune a faimosului Huracan și al doilea model din gama Lamborghini HPEV după Revuelto, este echipat cu un motor hibrid twin-turbo V8 de 920CP. Urmașul Huracan poate atinge o viteză maximă de peste 340 de km/h și o accelerație de la 0 la 100 km/h în doar 2,7 secunde.
Numele „Temerario” provine din limba spaniolă, așa cum provin toate numele din portofoliul Lamborghini și înseamnă „neînfricat”, „îndrăzneț”, „curajos”. Acesta evocă ideea de performanță extremă, inspiră ideea de depășire a limitelor și provoacă imaginația oricui să viseze la senzații intense.
„Ceea ce acum șase ani erau doar vise și întrebări de genul «Cum ar fi dacă», astăzi este realitatea noastră, o realitate de care ne bucurăm, cu care ne mândrim, care a devenit cartea noastră de vizită. Cu siguranță am avut și vom mai avea multe lansări frumoase, în multe industrii și multe branduri vor purta și poartă deja numele noastre, însă Lamborghini va rămâne pentru totdeauna prima realizare uriașă a carierelor noastre”, precizează reprezentantele agenției de naming Namzya.
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…
Libra Internet Bank a lansat ofertele promoționale pentru Red&Black Friday, campania care va avea loc vineri, 8 noiembrie 2024. Doar…
Vastint România anunță un nou parteneriat strategic cu grupul IWG, liderul global în segmentul spațiilor de lucru flexibile, care va…