Telekom România: venituri în scădere cu 2%; baza de clienți în creștere cu peste 6%
Reading Time: < 1 minutTelekom Romania Mobile înregistra 4,06 milioane de clienți (abonați și utilizatori de cartele preplătite) la sfârșitul primului trimestru din 2023, cu 6,3% mai mult față de aceeași perioadă din 2022, reprezentând o creștere netă de peste 240.000 de utilizatori, a anunțat azi operatorul.
La sfârșitul primului trimestru din 2023, Telekom Romania Mobile avea 1,86 milioane de abonați (în creștere cu 6,2% față de anul precedent) și 2,21 milioane de utilizatori prepaid (în creștere cu 6,4% față de anul precedent). EBITDA ajustată (AL) a fost de 3,5 milioane de euro, relativ stabilă față de anul precedent (excluzând creșterea costurilor cu energia și impactul MVNO).
Venituri de 69 de milioane euro
La finalul primului trimestru din 2023, Telekom Romania Mobile a înregistrat venituri totale de 69 de milioane de euro, sub nivelul anului precedent,cu aproximativ 2%, excluzând reducerea tarifelor apelurilor de terminare în rețea și impactul MVNO.
De asemenea, în aceeași perioadă au fost lansate cu succes noi fluxuri digitale end-to-end pe website și în aplicația MyAccount, un nou sistem integrat de achiziție automată și simplificare a procesului digital de trecere de la serviciile preplătite, la cele de abonament. În plus, acum, clienții pot activa plăți automate ale facturilor și să își reînnoiască digital abonamentul. De asemenea, în aplicația mobilă MyAccount, clienții pot intra în contact cu un chatbot AI pentru soluționarea problemelor.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz