BizRemote by certSIGN

Telekom Romania promovează businessurile autohtone prin campania #FanAfaceriMici

Reading Time: 2 minute

Românii își pot susține afacerile lor preferate prin postarea unei fotografii cu businessurile pe care le susțin cu hashtagul #FanAfaceriMici și să dea tag acelor firme, în cadrul unei noi inițiative lansate de Telekom Romania.

Compania a lansat și stickere și gif-uri pentru această campanie, care pot fi folosite de utilizatori în postările lor. Toate postările publice vor intra în concurs.

Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial Segment Business Telekom Romania

”Suntem foarte mândri că și în perioadele grele putem fi un partener de încredere pentru afacerile locale și le putem oferi un sprijin real atât prin produsele adaptate contextului, cât și prin calitatea ridicată a rețelei noastre. Suntem de părere că marile companii ar trebui să întindă o mână de ajutor celor mici și, în același timp, că oamenii și afacerile românești se pot susține una pe cealaltă, ca H2H – Human to Human”, a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial Segment Business Telekom Romania.

Campania #FanAfaceriMici este o extensie a inițiativei de susținere a businessurilor românești pachetul “Continuitatea Afacerii”, pe care Telekom Romania l-a lansat în luna martie, care oferea reducere de 100%, conectivitate mobilă nelimitată, voce și net 4G, securitatea dispozitivelor cu licențe Norton Security Online, iar pentru susținerea colaborării la distanță prin audio și/sau videoconferințe punea la dispoziție soluțiile Microsoft Teams și Cisco Webex.

Prin aderarea la inițiativa #FanAfaceriMici, românii își pot manifesta dorința de a susține afacerile lor preferate, pentru că sunt fani ai acestora și se regăsesc în spiritul promovat de această campanie. #FanAfaceriMici este o inițiativă care oferă românilor șansa de a face diferența, prin acțiuni simple, dar de impact, precum postări în social media: cumpărați de la ei cât mai des și arătați-le dragostea pentru ei online.

„Întregul context ne-a ajutat să înțelegem, mai bine ca oricând, faptul că, prin acțiuni comune, reușim să depășim orice provocare. Acesta este motivul pentru care Telekom nu doar că oferă sprijin real afacerilor mici, prin campanii media gratuite, dar invită și permite tuturor românilor și firmelor să ia parte la aceste initiative, arătându-și solidaritatea și susținerea față de comunitate”, se arată într-un comunicat al companiei.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

2 ore ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

10 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

16 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

16 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

17 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

17 ore ago