Telekom raporteaza cresteri si in T2
Reading Time: 2 minuteRezultatele financiare in al doilea trimestru 2015 pentru Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications au fost anuntate astazi de catre OTE Group.
„Succesul serviciilor integrate oferite sub umbrela MagentaONE este reflectat de o crestere constanta, cu peste 124.000 de clienti la sfarsitul lunii iunie, cu 36.000 mai multi decat in primul trimestru al acestui an. Portofoliul de business al operatiunilor mobile a continuat sa se dezvolte, cu o crestere de 6,4% a bazei de clienti si venituri din servicii mai mari cu 18,8%. Mai mult, implementarea dinamica a tehnologiei FTTH a continuat si in T2. Pe termen mediu si lung, estimam ca aceasta sa genereze rezultate pozitive in ceea ce priveste veniturile si abonatii si ne asteptam ca noii clienti si cei existenti sa aleaga beneficiile acestei tehnologii”, a afirmat Anastasios Tzoulas, Director Executiv Financiar, grupul de companii Telekom Romania.
Telekom Romania Communications
Rezultatele financiare raportate de Telekom Romania Communications pentru T2 2015 prezinta rate de crestere in domenii cheie, precum oferte integrate si TV. Veniturile au fost de 150,5 milioane de euro, cu 0,5% mai mari decat in T2 2014. Pentru prima jumatate a anului 2015 veniturile au fost de 299,2 milioane de euro, cu 2,3% mai mici decat in prima jumatate a anului 2014.
Veniturile din wholesale ale Telekom Romania Communications au crescut cu 2% comparativ cu T2 2014.
Numarul de abonamente raportat pentru serviciile fixe a fost de 4,637 milioane in T2 2015
Telekom Romania Mobile Communications
Telekom Romania Mobile Communications a inregistrat rezultate stabile in T2 2015, cu venituri de 105 milioane de euro, inregistrand o crestere de 3,3% vs. T2 2014.
Segmentul de business a crescut cu 6,4% anual, in timp ce veniturile din servicii pe segmentul B2B au crescut cu 18,8% in T2 2015 vs. T2 2014, datorita consumului de date mobile, care s-a dublat comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, inregistrand o crestere de 101%.
In T2, Telekom Romania Mobile Communications a adaugat in portofoliul sau de clienti business conturi din segmentul public (precum ANAF si Ministerul Finantelor) si din cel privat, din diverse industrii.
Baza clientilor (incluzand Zapp) a ramas relativ stabila la sfarsitul T2 2015, la aproximativ 5,9 milioane. Baza clientilor postpaid a crescut cu 4,3% comparativ cu T2 2014, ajungand la 28% din totalul bazei de clienti.
Foto: © Pressmaster | Dreamstime.com – Financial Reports Photo
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz