Telekom Mobile în 2022: Venituri totale de 306,4 mil. euro și EBITDA în creștere cu 25%
Reading Time: 2 minuteTelekom Mobile a înregistrat în 2022 venituri totale de 306,4 milioane de euro, în scădere cu 2,9% față de 2021. Anul trecut, EBITDA a crescut cu 25% față de anul precedent, ajungând la 38 milioane de euro, ca urmare a eforturilor consecvente și continue de creștere a eficienței operaționale și financiare.
Telekom Mobile a înregistrat 4,16 milioane de abonați și utilizatori de cartele preplătite, în creștere cu 12,9%, la finalul anului 2022, față de 31 decembrie 2021, ceea ce echivalează cu o creștere netă de aproape jumătate de milion de utilizatori ai serviciilor mobile.
La sfârșitul celui de-al patrulea trimestru, Telekom Mobile avea 1,85 milioane de abonați (în creștere cu 6,9% față de anul precedent) și 2,31 milioane de utilizatori prepaid (în creștere cu 18,2% față de anul precedent).
„Am încheiat anul 2022 cu rezultate bune, deși a fost un an dificil și suntem mândri că am reușit să ne menținem promisiunea de a le oferi clienților mobil așa cum vor. Simplitatea și corectitudinea sunt și vor rămâne promisiunile Telekom. Vreau să le mulțumesc astfel clienților că au încredere în noi și să le promitem că vom continua să le oferim servicii de calitate adaptate nevoilor personale și de afaceri.”
Dina Tsybulskaya, Chief Executive Officer, Telekom Romania Mobile
Peste 80% dintre clienții care au interacționat cu Telekom* au confirmat că sunt foarte mulțumiți de serviciile primite, confirmând că promisiunea ”Mobil așa cum vrei. Simplu și corect” își atinge scopul, strategia companiei fiind corect aleasă.
Telekom Mobile și-a îmbunătățit în mod constant rețeaua 4G / 4G+, oferind o acoperire extinsă pentru serviciile de date. De asemenea, compania continuă lucrările de conectare a stațiilor de bază la panouri fotovoltaice, înlocuind sursele actuale de energie cu unele regenerabile. Telekom Mobile are deja peste 15% din stațiile de bază echipate în acest mod, fiind lider în România.
În ultimul an, calitatea rețelei Telekom Mobile s-a îmbunătățit în 1.200 de localități cu 10,6 milioane de locuitori. Acoperirea 4G a depășit 98% din populație. În plus, în august 2022, Telekom Mobile a introdus apelurile de voce VoLTE (4G).
Brandul T al Deutsche Telekom, care este și brandul Telekom Romania Mobile, este, pentru prima dată, cel mai valoros brand din Europa, potrivit raportului întocmit de compania Brand Finance Global 500. La nivel mondial, experții au plasat brandul pe poziția a 11-a, în creștere cu șase poziții față de 2021. Valoarea mărcii Telekom este evaluată la 62,9 miliarde de dolari, în creștere cu 5% față de perioada precedentă și cu 58% mai mult decât în 2020.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz