BizRemote by certSIGN Digital Tech

Telekom lansează campania #WHATWEDONEXT pentru generația Z, cu Billie Eilish

12 aug. 2020 2 min

Telekom lansează campania #WHATWEDONEXT pentru generația Z, cu Billie Eilish

Reading Time: 2 minute

De Ziua Internațională a Tineretului, Telekom Romania lansează campania #WHATWEDONEXT, prin care dorește să recunoască inițiativele tinerilor la viață, procesele politice, economice și sociale.

Campania, derulată la nivelul grupului Deutsche Telekom, este realizată în parteneriat cu Billie Eilish, câștigătoare a cinci premii Grammy, cu scopul de a răspândi un mesaj de optimism în mediul digital, într-o lume afectată de criza COVID-19, prin prisma primei generații cu adevărat digital native.

„Prin noua sa campanie #WHATWEDONEXT, Deutsche Telekom va arăta modul inspirațional prin care prima generație cu adevărat digital nativă, utilizează tehnologia conectată nu numai pentru beneficiul propriei generații, ci și pentru al societății în ansamblu”, se arată într-un comunicat al companiei.

Rezultatele unui studiu publicat de Deutsche Telekom arată că, înainte de criza COVID-19, tinerii europeni cu vârste cuprinse între 16 și 26 de ani au manifestat un nivel ridicat de optimism pentru potențialul pe care îl poate oferi tehnologia.

În Germania, 84% dintre tinerii chestionați au spus că tehnologia conectată le permite să interacționeze cu comunitățile online cu care împărtășesc pasiuni comune. 83% au declarat că social media joacă un rol important în opozitia față de nedreptate.

Chiar înainte ca școlile și universitățile să fie obligate să se mute online, 90% au declarat că au simțit că tehnologia conectată poate fi un instrument util pentru învățare și educare. În același timp, 72% au simțit că utilizarea tehnologiei conectate a contribuit la o neînțelegere a generației lor.

Cum toate generațiile experimentează o nouă perspectivă a beneficiilor practice și sociale ale tehnologiilor conectate, Deutsche Telekom vrea să sprijine această tendință de optimism în mediul digital, punând în lumină modul în care generația Z utilizează tehnologia conectată.

Vrem să oferim generației Z o voce și o platformă prin care să demonstrăm cum utilizarea tehnologiei conectate poate face o diferență reală. Prin colaborarea lui Billie cu echipa noastră de tineri, punem în lumină potențialul incredibil al acestei generații, pe măsură ce avansează în viitor„, a declarat Wolfgang Kampbartold, VP International Market Communications la Deutsche Telekom.

Telekom Romania îi încurajează pe tineri să își îndeplinească visele, să își facă auzite ideile, fără limite, online și le facilitează accesul la mediul digital cu oferta Mobil Nelimitat 2 în 1, care include net 4G, minute și SMS-uri naționale nelimitate.

Campania internațională este lansată cu un film care o prezintă pe Billie Eilish împreună cu o serie de colaboratori inspiraționali, reprezentanți ai generației Z, ce au povești autentice de spus. Regizat de Vincent Haycock, filmul celebrează lucrurile incredibile pe care tinerii le fac astăzi, cu un mesaj puternic transmis de vocea reprezentativă a acestei generații, Billie Eilish.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: