TEILOR investește 30 de milioane de lei în dezvoltarea magazinelor din România, Polonia și Ungaria
Reading Time: 2 minuteTEILOR investește 30 de milioane de lei în dezvoltarea magazinelor din România, Polonia și Ungaria, compania estimând pentru acest an afaceri în creștere cu 64%, la 230 de milioane de lei.
Totodată, TEILOR va deschide în perioada următoare trei magazine în Polonia, iar în România are în plan deschiderea a două noi magazine, precum și relocarea și extinderea a altor două unități.
„Încă de la deschiderea primelor magazine în afara României în 2019, obiectivul nostru a fost să continuăm să ne extindem la nivel internațional, într-un ritm accelerat. În 2020 a trebuit să luăm o pauză datorită crizei sanitare, dar acea perioadă ne-a permis să consolidăm planurile de expansiune ale TEILOR în Europa Centrală și de Est. Suntem încântați de intrarea noastră recentă pe o nouă piață, Ungaria, unde există un potențial solid de dezvoltare. Suntem angrenați deja în discuții despre deschiderea celui de-al doilea magazin în Budapesta, la începutul anului 2022”, spune Willy Dicu, CEO TEILOR.
Magazine TEILOR noi în Baia Mare și București
TEILOR a deschis primul magazin din Ungaria la Budapesta, în septembrie, în cel mai nou mall, Etele Plaza.
Până la sfârșitul acestui an vor fi deschise trei magazine în Varșovia, două dintre acestea fiind noi, iar un altul va fi relocat pentru a beneficia de traficul pietonal intens din jurul locației. Un alt magazin va fi deschis în afara Varșoviei, la Poznan. Lanțul de magazine se află în negocieri avansate pentru deschiderea a altor două unități în străinătate la începutul anului 2022, unul în Wroclaw, Polonia și celălalt în Budapesta, Ungaria.
Investițiile totale sunt de 30 de milioane de lei pentru extinderea rețelei de magazine în Europa Centrală și de Est până la finalul anului.
Pentru fiecare deschidere de magazin nou sau relocare, investiția medie este de 3,5 milioane de lei.
Cele două noi magazine TEILOR din România vor fi deschise în Vivo Mall din Baia Mare și în București.
TEILOR deține cel mai mare lanț de bijuterii de lux din România, având 55 de magazine fizice, dintre care șase sunt TEILOR Exclusive.
Prin noile deschideri, până la finalul anului 2021, rețeaua TEILOR va ajunge la 61 de magazine, dintre care 53 în România, patru în Polonia, trei în Sofia, Bulgaria și unul în Ungaria.
Pentru acest an, compania vizează o cifră de afaceri de 230 de milioane de lei, cu 64% mai mult față de anul 2020, când au fost realizate venituri de 140,4 milioane de lei.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz