Interviuri Antreprenori Business Interviuri & Opinii

Tehnologie și servicii high end în estetica corporală și facială

3 nov. 2021 7 min

Tehnologie și servicii high end în estetica corporală și facială

Reading Time: 7 minute

Centru de estetică de tip boutique, specializat în terapii avansate de remodelare corporală, estetică facială și epilare definitivă, care aduce aproape de client cele mai noi tehnologii și aparatură, ALTO Studio promovează terapiile noninvazive și cu rezultate spectaculoase, dar stabilizate în timp. Simona Mititelu ne-a vorbit despre noile servicii premium de tip abonament pe care le propune companiilor, ca beneficii speciale oferite angajaților din middle și top management.

Cum ai lansat acest business? Ce te-a determinat să o faci?

Mi-am dorit să răspund intereselor pe care le aveam ca femeie, ca om, iar în pandemie am avut cu toții mai mult timp să descoperim ce ne pasionează, ce ne dorim. Mi-am spus ca este momentul să aduc o altă abordare, o ușoară „corecție” acestui tip de business în care eu de-a lungul timpului , in calitate de consumator de estetică, nu m-am simțit responsabil îndrumată. Ce înseamnă un tratament, prevenție, întreținere, ce corecții sunt sau nu necesare, care este vârsta la care trebuie să începi să le faci – toate sunt întrebări la care nu găseam ușor răspunsuri. Prin urmare, mi-am adunat curajul și mi-am propus să fac ceva-ul care să răspundă tuturor observațiilor pe care de-a lungul timpului le-am acumulat pentru această industrie.

De obicei oamenii de business în pandemie se gândesc la cum să conserve afacerea pe care o iau, uneori și să taie bugete din anumite zone. Tu ești curajoasă mereu sau a fost doar în cazul acesta?

Nu pot spune că pandemia este o perioada propice pentru a intra într-un business, dar la nivel personal ai timp pentru a discuta cu tine, lași să se sedimenteze ideile și să te gândești dacă merită sau nu riscul. Ideea era pe tapet de ceva vreme, nu a apărut odată cu pandemia, iar la începutul lui 2020 nimeni nu își imagina că va dura atât de mult și va avea atâtea valuri.

Simona Mititelu 2 scaled

Cum este să fii femeie antreprenor? Ai avut vreun dezavantaj până acum?

Femeie antreprenor am fost aproape dintotdeauna. Am reușit să stau în confortul angajatului model vreme de 4-5 ani în cariera mea, apoi am fost provocată să răspund nevoii familiei mele de a fi independentă, de a decide unde și cum vrea să locuiască – mă refer aici la geografie. Am vrut să fim stăpânii destinului nostru, astfel încât am pornit business-ul de familie înainte de a avea 30 de ani.

De-a lungul timpului faptul că sunt femeie în business nu l-am simțit ca pe un impediment. Este adevărat că am pornit o companie de producție publicitară care s-a dezvoltat și extins și înspre producția de standuri expoziționale și de eveniment, producția de mobilier premium și high end. Și poate din pricina specificului acestui business nu am simțit că îmi este greu să mă manifest la nivel creativ, în zona de design și de concepte – în a le gândi și a le implementa. Mi-a plăcut mereu să fac acest lucru.

Și toată această experiență te-a ajutat în business-ul pe care îl faci acum.

M-a ajutat în sensul în care știam ce înseamnă să fii antreprenor, să gândești și articulezi un business, să comunici despre el, să decizi dacă vrei să răspunzi sau nu instantaneu unei provocări, cum să te poziționezi pe piață. Dacă decizi să faci sau nu concesii la nivel de comunicare doar pentru a avea income-uri mai rapide.

Ce aduc diferit pachetele speciale pe care vreți să le oferiți în zona corporate reprezentanților departamentelor de HR din companii?

Propunem câteva servicii și terapii pe care companiile să le ofere angajaților ori ca beneficii, ori ca parte a pachetului salarial. Prima propunere este într-un anume sens cu direcție medicală, pentru că include evaluarea detailată a riscului de boli cardiovasculare și asociate obezității pe baza predicției de compoziție corporală DEXA obținută cu echipamentul de scanare corporală 3D. Acesta ne dă posibilitatea să informăm complet și detaliat clientul, fără manevre neplăcute și practic fără să-l atingem, despre cantitatea și distribuția grăsimii în corp în raport cu masa musculară și cea osoasă, simplist spus, despre starea lui de sănătate. Completăm această evaluare cu o sesiune de consiliere pe zona de nutriție și una de fitness, adaptate nevoilor, aspirațiilor și stilului de viață.

Suntem într-un moment în care piața muncii a evoluat și fiecare companie trebuie să găsească soluții noi de a-și stimula angajații. Din ce în ce mai mulți angajați își doresc un echilibru între timpul alocat serviciului și timpul liber pe care îl au și practic s-au întors la ceea ce înseamnă calitatea vieții personale. Acest tip de pachet  oferit ca beneficiu de către companie oferă răspunsuri obiective și propune soluții flexibile pentru menținerea stării de bine, iar recurența lunară garantează eficiența lui prin monitorizare continuă. Este consilierul perfect și nu mai știm ca altcineva din piață să facă acest lucru.

Eveniment corporate

Cum credeți că au influențat pandemia și stay at-home starea de sănătate a oamenilor și cum îi puteți ajuta?

În general pandemia ne-a adus kilograme în plus! La nivel estetic, în perioada de izolare, îmi aduc aminte de momentele când a trebuit să ne descurcăm așa cum ne-am priceput, pentru că nu puteam merge nici la coafor sau la manichiură. Din fericire, ulterior am revenit în zona în care să ne reîmprietenim cu noi și cu oglinda. Pachetele speciale de beneficii pentru angajați propuse de ALTO Studio sunt 3: Health, Wellness și Complete. Pe primul l-am detaliat deja, iar a doua propunere are direcție  wellness, după cum îi spune numele și include drenaj limfatic și masaj endermologic corporal, acțiuni cu beneficiu general care oferă o stare de bine și sănătate. Acest pachet este gândit ca o recompensă pentru angajați, ca și varianta Complete, care se adresează și corpului și feței. Drenajul limfatic se execută și la nivelul feței pentru a evita pun­gile de sub ochi, acumulările de toxine care ne dau aspectul tern și obosit. Pentru un ten proaspăt, sănătos, am luat în consi­derare hidrodermabraziunea – o terapie blândă, dar eficientă, care include și exfolierea mecanică și extracțiile.   Lunar, o dată la 28 de zile, în principiu, este traversat întreg ciclul celular, celulele epidermului fiind schimbate în totalitate. Schimbarea se întâmplă din interior spre exterior și evident că celulele moarte ar trebui îndepărtate pentru ca cele noi să-și îndeplinească rolul, permițând substanțelor actice din cremele de îngrijire să pătrundă în piele.  Pachetul Complete include și masaj endermologic atât corporal, cât și facial, este practic o formulă gândită să dea un boost de energie și să încarce pozitiv fiecare beneficiar.

Putem spune că aceste pachete sunt o evoluție de la cadourile clasice sau premii oferite de companii?

Sunt diferite. Noi până acum am vorbit de motivarea suplimentară a angajatului prin pachete de bonusare lunară. Dar avem și cozo­nacii de Crăciun sau buchetele de 8 Martie, într-adevăr, reinterpretate. Bineînțeles că acoperim și zona de corporate gifts. Cu succes, chiar, pentru ca fiecare dintre noi am ajuns să ne dorim să fim respectați și răsfățați și nu mai vrem să fim unul din mulțime, vrem să simțim că cel care ne oferă cadoul s-a gândit la noi și a explorat o direcție diferită. Facem să fie simplu și pentru compania care oferă (în sensul în care noi ne ocupăm de toată logistica pentru că mereu ne place să desfacem și cadouri) pe care îl împachetăm frumos și în care  integrăm voucherul valoric, în funcție de specificul evenimentului, cadoul poate fi o sticlă de vin spumant cu două pahare branduite cu logo-ul companiei care a trimis ­cadoul, ori o cafea de origine sau un ceai cu ceșcuțe etc. Astfel încât să existe și obiectul purtător de brand. Și totul premium, ca toate serviciile pe care le oferim.

Pachete beneficii scaled

Cât de importantă este educația în această zonă? Oferiți și consiliere pentru cei care vă trec pragul?

Noi căutăm să povestim mereu despre impactul fiecărui aspect, eveniment sau terapie asupra esteticii și încercăm să facem asta atât la nivel personal cât și pe canalele pe care comunicăm de regulă (site, YouTube etc). Toți clienții care sosesc în centrul nostru au o întâlnire cu Beauty Mana­gerul care le propune planul de terapie adecvat lor și, periodic, se fac evaluări, pentru a ne da seama de progresul făcut din punctul inițial și cum ajustăm planul în continuare. Oferim soluții personalizate fiecărui client. Altfel, după cum bine știm, ajungem la o clinică de estetică atunci când ceva nu ne place la noi.

Cum ar arăta un portret robot al targetului vostru?

Marile companii dezvoltatoare de software din București, marile importatoare de produse cosmetice și produse de lux (și aici ne referim la o clientelă preponderent feminină, întotdeauna atentă la aspectul exterior), middle și top management. Sunt practic și beneficiarii teambuildingurilor premium de dinainte de pandemie, care acum nu se mai pot bucura de acest aspect.

Știu că oferiți ceva deosebit și în această zonă de eveniment premium pentru angajați.

Avem două direcții. Vorbim o dată de ceea ce se cheamă eveniment corporate premium, ca la carte, care se poate desfășura 4-5 ore sau în sistem de open day, adaptat contextului pandemic. Spațiul este elegant, high end, dar nu foarte mare și nu va putea oferi prezența simultană, în condițiile actuale, a mai mult de 8-10 persoane în același timp. Un eveniment open day poate acomoda până în 50 de invitați, accesul făcându-se eșalonat, pe ore, și vom avea întotdeauna grijă să existe un timp alocat fiecărui invitat, pentru ceea ce noi numim răsfăț cu beneficii.

Ați investit mult în tehnologie. De ce ați ales un anumit tip de aparate și de servicii. Ce trebuie să știe lumea să se aștepte de la voi, din punct de vedere alte tehnologiei pe care o pot accesa aici?

Am ales mereu tehnologie care are în spate studii clinice, certificări, atât Europa, cât și în SUA. Noi vrem să oferim rezultate clienților noștri, în siguranță. Motivul pentru care una dintre primele investiții pe care le-am făcut în tehnologie a fost scannerul corporal 3D este că ne dorim ca orice rezultat să fie obiectiv cuantificabil. Selecția a fost făcută pe criterii de calitate, de istoric în piață, seriozitate și rezultate. Core conceptul nostru este sustenabilitatea, noi oferim servicii neinvazive, respectând frumusețea naturală și fără să intervenim abrupt pe nicio direcție estetică.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 357 (16 octombrie – 14 noiembrie 2021). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: