TEDi, unul dintre cei mai mari retaileri non-food din Germania, deschide cel de-al șaisprezecelea magazin din România. Noul magazin TEDi, cu o suprafață de 842 metri pătrați, este rezultatul parteneriatului cu Nhood România și este situat în centrul comercial Aushopping Satu Mare
Retailerul german TEDi, unul dintre cei mai importanți retaileri non-food din Europa, anunță deschiderea unui nou magazin pe piața românească, ce își va deschide porțile vineri 28 aprilie, pe o suprafață de 842 de metri pătrați, în centrul comercial Aushopping din Satu Mare. Noul magazin TEDi este rezultatul parteneriatului dintre retailerul german și compania de consultanță imobiliară Nhood România, care administrează centrul comercial Aushopping Satu Mare.
’’Este foarte reconfortant și, totodată, motivant să știm că ne putem baza pe un partener cu o experiență vastă în operarea și comercializarea proiectelor comerciale și pe eforturile sale de regenerare a spațiilor imobiliare și a comunităților din jurul lor. Suntem siguri că deschiderea magazinului nostru din Aushopping Satu Mare va fi încă un caz de succes, în care comunitatea Nhood devine și comunitatea noastră”, a declarat Cristian Pușcoi, Head of Expansion & Construction TEDi România.
„Misiunea noastră este aceea de a crea spații pline de viață, gândite special pentru a deservi nevoile și așteptările comunităților pe care centrele noastre comerciale le animă, dar nu putea face asta fără parteneri de încredere, cu valori comune. Suntem foarte încântați de acest parteneriat cu TEDi, prin care ne dorim să completăm experiența pe care Centrul Comercial Aushopping Satu Mare o oferă comunității.”, spune Tatian Diaconu, CEO Nhood România.
TEDi a intrat pe piața românească în primul trimestru al anului 2022 și a construit până în prezent o rețea de 15 magazine pe piața locală: Baia Mare, Balotești, București, Câmpina, Câmpulung, Moreni, Oradea (2 magazine), Pașcani, Ploiești (2 magazine), Turda, Timișoara (2 magazine), Voluntari.
La nivel european, retailerul german, fondat la Dortmund în 2004, deține peste 2.900 de magazine în 14 țări și peste 31.500 de angajați.
Sortimentul TEDi este format din produse de uz casnic, articole pentru casă și decorațiuni, articole de papetărie și bricolaj, accesorii pentru cadouri și petreceri, drogherie și produse cosmetice. Aproape un sfert din produsele vândute în magazinele TEDi sunt fabricate în Germania sau în alte țări din UE, la standarde înalte de producție. Datorită rutelor de livrare relativ scurte, amprenta de carbon a produselor TEDi este, de asemenea, redusă.
Schneider Electric a anunțat cele mai recente rezultate ale programului său Schneider Sustainability Impact (SSI) și rezultatele sale financiare pentru…
Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…
NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…
Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…
Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…