TechAngels, Early Game Ventures și IPP investesc aproape 1,5 mil. euro în startup-ul Tokinomo
Reading Time: 2 minuteTokinomo, startup-ul care creează și distribuie soluții interactive pentru campanii de publicitate in-store, a ridicat o nouă finanțare, de 1,5 milioane euro (1,7 milioane dolari SUA) de la investitori membri TechAngels, Early Game Ventures și Instore Power Provider (IPP). Obiectivele sunt de extindere accelerată pe plan global și crearea de noi produse.
Runda de tip pre-serie A de 1,5 milioane euro (1,7 milioane de dolari) a fost condusă de un grup de angel investors membri ai asociatiei TechAngels.ro, cu participarea fondului de investiții Early Game Ventures și a companiei de retail marketing Instore Power Provider (IPP), partener Tokinomo. Investiția va fi utilizată pentru dezvoltarea produsului, dar mai ales pentru extindere și noi angajări la nivel internațional, potrivit declarațiilor fondatorilor Tokinomo.
”Acum patru ani, când am aflat pentru prima dată de Tokinomo, care era în stadiu de prototip, ne-am dat seama că va fi un produs de succes, compania noastră de retail marketing fiind printre primele care au utilizat și promovat această soluție”, spune Ionuț Valeriu Corniciuc, fondator și CEO IPP. Acum, dorim să le oferim și mai mult suport printr-o investiție care să ajute acest startup inovator să se dezvolte la nivel global, adaugă acesta.
Startup-ul își propune să dezvolte produse tehnologice noi de retail marketing care să permită brandurilor să genereze campanii de promovare personalizate și creative. De asemenea, să le ajute în obținerea datelor relevante pentru a-și defini audiența.
Tokinomo creează și distribuie o soluție brevetată de “brand activation” care promovează produsele în magazin și susține creșterea vânzărilor cu 200% în medie, fără reduceri de preț. Cu ajutorul partenerilor locali, roboții Tokinomo sunt utilizați în campanii în peste 40 de țări, aproximativ 80% din venituri fiind realizate în afara României. Aceștia au fost concepuți pentru a diversifica și moderniza campaniile de publicitate ale brandurilor FMCG din magazinele de tip supermarket.
”Principalul obiectiv este să aducem pe piață produse care să ofere retailerilor și brandurilor date esențiale”, spune Ionuț Vlad, co-fondator și CEO Tokinomo.
Tokinomo, ca soluție brevetată de shopper marketing și POS Display, oferă brandurilor oportunitatea să implementeze campanii scalabile de shopper marketing, roboții fiind conectați la internet, pot fi monitorizați de la distanță, iar mesajul campaniei poate fi schimbat în timp real.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz