Stiri

Teads și Rakuten Advertising, parteneriat exclusiv în Europa Centrală și de Est

Reading Time: 2 minute

Teads, platforma media globală care conectează advertiseri cu publisheri de top, anunță un parteneriat exclusiv cu Rakuten Advertising, o companie de performance marketing de top la nivel mondial.

De la 1 august 2024, Teads a devenit vânzător exclusiv al inventarului premium de reclame video Rakuten Advertising în 15 piețe din Europa Centrală și de Est (România, Cehia, Slovacia, Ungaria, Grecia, Croația, Serbia, Slovenia, Bulgaria, Estonia, Letonia, Lituania, Albania, Bosnia și Herțegovina, Cipru).

„Suntem încântați să colaborăm cu Rakuten Advertising și să facilitam accesul agențiilor de media & advertiserilor din Europa Centrală și de Est la video inventarul premium al Rakuten. Această nouă colaborare exclusivă consolidează angajamentul nostru de a oferi advertiserilor cele mai bune soluții pentru comunicarea omnichannel, maximizând acoperirea și impactul într-o regiune cu o importanță în creștere.”

Mihai Boștinaru, Managing Director CEE la Teads.

În cadrul acestui parteneriat, Teads oferă reclame video full-screen, cu sunet, non-skippable si cu durată de până la 30 de secunde în inventarul Rakuten Advertising, disponibile pe platforma FAST & AVOD a Rakuten TV. Aceste reclame video (denumite și Standard CTV ads) sunt disponibile tuturor clientilor Teads prin buying engine-ul Teads Ad Manager și sunt livrate in-stream pe Connected TVs/Smart TVs, asigurând rate de viewability și completion de aproape 100%, așa cum arată rezultatele campaniilor livrate deja în regiunea CEE.

„Prin acest parteneriat, putem capitaliza expertiza Teads pe piață, asigurându-ne că portofoliul nostru de reclame video premium le aduce valoare maximă advertiserilor. Suntem încântați să ne extindem prezența pe piața CEE și credem în valoarea pe care Teads ne va ajuta să o livrăm în regiune.”

Edouard Lauwick, SVP Media, EMEA la Rakuten Advertising.

Rakuten TV, unul dintre liderii serviciilor de streaming AVOD/ FAST în Europa

Rakuten TV este prima platformă de video-on-demand din Europa care a oferit utilizatorilor săi acces la continut video-on-demand tranzacțional (TVoD), video-on-demand cu acces gratuit și monetizare prin reclame (AVoD) și servicii gratuite de streaming TV cu monetizare prin reclame (FAST) în toată Europa, în 43 de țări. Oferă spectatorilor peste 10.000 de titluri AVoD și o gamă FAST de peste 500 de canale unice, dintre care 100 deținute și operate de Rakuten TV, ce acoperă genuri diverse: știri, sport, copii, seriale, divertisment, muzică și filme de la Hollywood și europene.

Consolidarea pozitiei Teads în CEE

Acest parteneriat crește capacitatea Teads de a conecta omnichannel (open web, Native CTV, standard CTV & OTT) brandurile cu audiențe de calitate în regiunea CEE. Folosind acoperirea extinsă a Rakuten Advertising și ofertele diverse de conținut, Teads este pregătit să ofere experiențe publicitare excepționale care generează un engagement semnificativ și rezultate remarcabile.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

9 echipe au câștigat premii de peste 5.000 euro în finala Early Innovators Business Plan Competition

Early Innovators Business Plan Competition, cea mai amplă competiție națională de antreprenoriat dedicată liceenilor, și-a încheiat ieri cea de-a patra…

18 minute ago

Începe Anturaj Dance Camp. Cei mai bine cotați coregrafi din SUA au ajuns la București

Anturaj, cel mai mare Dance Camp din România, are loc pentru prima dată în perioada 26-29 septembrie 2024 la Romaero.…

37 de minute ago

Kaufland: În prima linie a sustenabilității

Ce se întâmplă când sustenabilitatea devine parte integrantă din business? Kaufland a ales să investească permanent în această direcție, fiind…

2 ore ago

E.ON România a investit 1,8 mil. euro în proiectele CSR în 2023

Grupul E.ON România a sprijinit, anul trecut, cu circa 1,8 milioane de euro proiecte dedicate comunității, ridicând la aproape 20…

2 ore ago

Regio Călători implementează plata cu cardul direct în tren cu ajutorul Life is Hard și Raiffeisen Bank

LIFE IS HARD anunță finalizarea proiectului de implementare a soluției de plată mobilă pentru Regio Călători prin care călătorii vor…

2 ore ago

Libra Internet Bank a oferit finanțare pentru un nou parc fotovoltaic în Teleorman

Libra Internet Bank a oferit Da Vinci New Project, societate deținută în proporție de 100% de către Alive Capital, la…

2 ore ago