„Vreau sa fiu cel mai taricel”, „Macar sa iesim pe locul doi” sau „Esti pur si simplu OKeiutz” sunt enunturile prin care noua campanie Zilele Biz a ales sa lupte contra mediocritatii in mediul de business romanesc.
Cu un mesaj puternic care indeamna sa nu ne mai multumim cu putin, campania „Bunicel”, propusa de agentia de publicitate Next Advertising pentru editia 2013 a evenimentului Zilele Biz, vine sa sublinieze starea de acalmie in care a intrat comunitatea de afaceri si sa indrume audienta sa aiba aspiratii, sa renunte la obisnuinta de a lasa stindardul jos la primele semne de adversitate.
In acelasi spirit, nici la Zilele Biz organizatorii nu se multumesc cu putin. De 12 ani, aduc pe scena evenimentului oameni care conteaza: lideri, vizionari, personalitati care pot sa inspire prin povestile si exemplul propriu. Iar performanta evenimentului de a strange sute de antreprenori si manageri nu a fost repetata de nicio alta conferinta de business. Timp de cinci zile, discutiile relevante si networking-ul graviteaza in jurul a cinci domenii: antreprenoriat, inovatie, management, CSR, marketing & media.
„Next ne-a propus o campanie prin care trage un semnal de alarma si invita mediul de afaceri la arme pentru lupta contra comoditatii. Este o campanie cu multa ironie care ne-a placut din primul moment. Are acel gen de mesaj care prinde la un anumit public si care aduce miraculous zambete pe buze. Extrapoland, cum Zilele Biz nu este un eveniment pentru publicul larg, cine nu intelege aceasta campanie nu este in target! Cei care nu se multumesc cu putin si lupta sa fie cei mai buni in domeniile in care activeaza sunt asteptati in saptamana 11 – 15 noiembrie la Zilele Biz.”, spune Marta Usurelu, redactor sef, revista Biz, organizatorul evenimentului Zilele Biz.
„Bunicel” este a treia campanie ce poarta semnatura Next, pentru Zilele Biz, primul eveniment de business din tara, dupa deja celebrele si premiatele spoturi „Nu sunteti in target” si „Cum privesc de fapt oamenii comunicarea„.
Liviu David, Creative Director la Next Advertising, spune despre aceasta campanie ca “Ideea spotului o tot prezint la clienti de prin 2007 incoace. Cu totii au evitat genul asta de demonstratii bazate pe adevaruri incontestabile, si au preferat mai degraba sa se bata cu pumnul in piept. Mie imi plac campaniile care in loc ilustreze pozitiv si megaloman subiectul, prefera sa demonstreze un insight adevarat, si atunci mesajul brandului capata o nota accentuata de sinceritate. In cazul acesta, in loc sa spunem „noi suntem cei mai tari”, spotul demonstreaza cat de ridicol e sa iti propui sa fii mediocru. Nici o exagerare nu bate insight-urile adevarate. Si daca respectivii clienti carora am incercat sa le explic toate astea nu s-au simtit reprezentati de idee, iata ca intr-un final am gasit pe cineva care chiar o merita”
Pentru mai multe detalii despre program, vorbitori si temele abordate urmariti pagina evenimentului: www.zilelebiz.ro
Spotul “Bunicel” poate fi vizualizat aici.
„Bunicel este o campanie integrata declinata pe TV, radio, outdoor, indoor si online.
Cover Facebook, badge-uri si alte resurse gasiti aici.
PayU GPO România, liderul plăților online, va organiza și anul acesta, pe 8 Noiembrie, un eveniment live maraton, dedicat evoluției…
Printre cele 15 proiecte inovatoare din întreaga lume selectate în acest an la Geneva Digital Market, în cadrul XR Coproduction…
Din 4 noiembrie, DIGI inaugurează operațiunile comerciale în Portugalia cu o gamă extinsă de servicii dedicate utilizatorilor persoane fizice: internet…
Agenția independentă de publicitate KUBIS și-a întărit departamentele de creație, respectiv client service, prin numirea lui Andrei Nica în funcția…
La scurt timp după ce a absolvit cursurile Institutului European de Design din Milano și ale unei academii de profil,…
După câteva luni de pregătiri, care debutează în luna august, Karla Balint, fondatoarea KA&MA Trading, și echipa ei erau pregătiți…