Tchibo, investitie originala in primul magazin din Romania
Reading Time: 2 minute<p> <strong>Afacerea de familie nemteasca Tchibo s-a extins si in Romania cu primul magazin in care vor comercializa atat cafea cat si produse complementare cafelei si produse non food. Magazinul de peste 400 de metri patrati a fost deschis in cadrul complexului comercial Promenada Mall. </strong></p> <p> </p> <p> Primul magazin Tchibo a fost deschis in anul 1955 in Hamburg si oferea clientilor posibilitatea de a gusta cafeaua inainte de achizitionare. A urmat apoi extinderea portofoliului si cu produse nealimentare ajungand in prezent la un numar de peste 1050 de magazine proprii.</p> <p> </p> <p> Tchibo aduce in Romania un magazin cu un concept unic, adaptat preferintelor si cerintelor consumatorilor locali. Triada Tchibo este compusa din: <strong>partea de cafenea</strong>, <strong>partea de vanzare a produselor din cafea si pentru cafea</strong> – unde va exista o gama premium disponibila numai in magazin – si <strong>partea de retail</strong>.</p> <p> </p> <p> „<em>Am gandit partea de cafenea special pentru a satisface dorintele consumatorilor din Romania. Am creat un spatiu primitor cu mobila comoda, oferim WiFi gratuit, astfel incat clientii nostri sa beneficieze de o experienta relaxanta la cumparaturi. In plus, le oferim posibilitatea de a achizitiona cafea pentru acasa, care poate fi macinata pe loc. Iar pentru a satisface absolut toate gusturile le oferim optiunea de a-si crea propriul mix de boabe de cafea obtinand astfel o cafea personalizata”,</em> a declarat Laurentiu Boboc, CEO Tchibo, despre partea de cafenea si produsele dedicate cafelei.</p> <p> </p> <p> <strong>Produsele de retail</strong>sunt impartite in<strong>cinci categorii</strong>: pentru ea, pentru el, pentru copii, pentru casa si pentru activitati sportive. Produsele din toate aceste categorii se vor schimba ciclic, o data pe luna. Astfel, in fiecare luna, magazinul Tchibo va oferi selectii unice de produse. Clientii magazinului au garantia ca vor gasi produse din toate aceste categorii de fiecare data cand viziteaza magazinul, fiind in permanenta surprinsi cu noutati si idei utile pentru casa si familie. </p> <p> </p> <p> Gama produselor de retail este creata special si exclusiv pentru Tchibo la standarde germane de calitate si la un nivel de pret accesibil. Cei 20 de angajati ai magazinului vor ghida vizitatorii prin cafenea, magazinul de cafea si zona de produse nealimentare, oferind sfaturi si ajutor in alegerea produselor.</p> <p> </p> <p> Compania Tchibo doreste sa continue expansiunea magazinelor de acest tip, atat in Bucuresti cat si in alte orase ale tarii. Compania germana Tchibo este o afacere de familie inceputa in anul 1949 in Hamburg de catre Max Hertz si Carl Tchiling. Compania este prezenta pe piata din Romania din anul 2000 avand in portofoliu marcile de cafea Davidoff, Privat Kaffee, Tchibo Exclusive, Tchibo Family si Eduscho. Recent compania Tchibo a primit distinctia de furnizor oficial al Casei Regale a Romaniei.</p> <p> </p> <p> </p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz