Platforma de food-delivery Tazz lansează, în perioada 10-12 noiembrie, campania Bank Friday prin care ăși propune să redefinească experiența de cumpărături de Black Friday – de la shopping, la investiții pentru poftele zilnice.
Oferta Tazz Bank Friday include două categorii de vouchere valabile pentru comenzi în aplicație cu reduceri de până la 80% care transformă o singură achiziție într-o investiție în pofte, cu beneficii până la finalul anului.
„Tazz Bank Friday nu este doar campania cu cele mai așteptate oferte, ci reprezintă și o investiție minimă în satisfacerea maximă a poftelor până la finalul anului. Voucherele puse în vânzare prin Tazz Bank Friday presupun oferte între 30 și 80% care pot fi folosite la o selecție de peste 1500 de parteneri din toată țara – restaurante, hypermarket-uri și magazine. Anul acesta, avem disponibile peste 100.000 de vouchere, iar din experiența anilor trecuți știm că mare parte dintre acestea sunt achiziționate chiar în prima oră în care sunt disponibile în aplicație.”
Anca Nelersa, Head of Campaigns & Creative Lab
Voucherele din campanie se vor regăsi în categoria Tazz Bank Friday din aplicație, disponibile pentru cumpărare începând cu 10 noiembrie 2023, de la primele ore ale dimineții și au valabilitate până pe 31 ianuarie 2024.
Cele două categorii de vouchere disponibile pe Tazz Bank Friday în perioada 10-12 noiembrie sunt:
Lista partenerilor campaniei Tazz Bank Friday acoperă toate orașele în care Tazz livrează: Timișoara, Cluj-Napoca, București, Iași, Arad, Brașov, Oradea, Sibiu, Deva, Alba Iulia, Baia Mare, Ploiești, Craiova, Brăila, Reșița, Botoșani, Pitești, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Galați, Râmnicu Vâlcea, Bacău, Târgu Jiu, Drobeta Turnu Severin, Buzău, Slatina, Zalău, Mediaș, Focșani, Târgoviște, Petroșani, Sfântu Gheorghe.
Platforma locală de livrare rapidă Tazz are în ofertă cele mai bune restaurante din țară, dar și o selecție extinsă de produse pentru cumpărături zilnice, farmacii, florării, articole sportive, cărți, produse de îngrijire personală și înfrumusețare și alte magazine diverse. Serviciile sale sunt disponibile atât prin aplicațiile de mobil Android și iOS, cât și online pe www.tazz.ro, în 33 de orașe din țară.
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…
Libra Internet Bank a lansat ofertele promoționale pentru Red&Black Friday, campania care va avea loc vineri, 8 noiembrie 2024. Doar…
Vastint România anunță un nou parteneriat strategic cu grupul IWG, liderul global în segmentul spațiilor de lucru flexibile, care va…