PR

Tazz livreaza servicii de PR prin GMP&U

Reading Time: 2 minute

Agenția de comunicare GMP&U a câștigat contul Tazz, în urma unei licitații, completându-și astfel portofoliul de clienți din zona de brand și lifestyle. Noua colaborare vine într-un context de creștere a industriei platformelor de livrare rapidă din România, care s-au dezvoltat puternic odată cu perioada pandemiei, devenind tot mai vizibile și în mass-media.  

Obiectivul parteneriatului este poziționarea Tazz ca expert în domeniu, care aduce informații valoroase la nivel de piață, și construirea unor relații solide cu toate publicurile sale țintă.

GMP&U s-a remarcat prin creativitate, o abordare inedită a obiectivelor strategice și o echipă de experți in comunicarea de brand și corporate, influencer marketing și crisis.

“Tazz este un cont care ni se potrivește perfect, în contextul rebrandingului de anul trecut. GMP&U este an idea company, care se concentrează pe co-creație alături de client și, în general, pe oameni și pe campaniile originale pe care le putem realiza împreună. Tazz este o companie deschisă spre inovație în comunicare, căreia nu îi este teamă să facă lucruri în afara tiparelor, așa cum orice echipă creativă și-ar dori. Împreună vom aduce magia în proiecte și tot împreună vom gestiona provocările pe care le întâmpină industria dinamică a clientului nostru”, a declarat Ioana Mănoiu, General Manager, GMP&U.

“Suntem într-o industrie foarte dinamică, ceea ce reprezintă atât o provocare, cât și o oportunitate. Ne-am dorit întotdeauna să comunicăm transparent și responsabil, să dezvoltăm instrumente prin care să ne înțelegem mai bine clienții și să ne ajutăm partenerii și colaboratorii să crească. În același timp, ne place să inovăm, să găsim modalități mereu noi, și chiar surprinzătoare, de a ajunge la public. Iar aici cred că viziunile Tazz și GMP&U s-au întâlnit în mod fericit. Sperăm ca această chimie să continue și să se concretizeze în proiecte de impact, dar în care să nu uităm să ne simțim bine și să fim creativi”, a adăugat Cristina Sauciuc, Head of Brand & Communications, Tazz.

Echipa GMP&U alocată contului Tazz este formată din patru divizii: Comunicare de Brand, Social Media, Creație și PR & Crisis.

Romanita Oprea

Recent Posts

Ionuț Bălan: Lăsați bogații să devină săraci!

Johan Norberg – laureat al premiului Fisher – spunea că cei bogați, puternici și cu relații, se pot descurca în…

5 minute ago

Stay Fit Gym devine cea mai mare rețea de fitness din România și Europa de Est

Stay Fit Gym, rețeaua de fitness cu cea mai mare acoperire la nivel de orașe din România, anunță deschiderea unui…

13 minute ago

La doi ani de la deschidere, Medikali anunță dublarea cifrei de afaceri

Lansată în 2022, cu o investiție de 2,8 milioane de euro, Medikali, o clinică medicală privată, și-a consolidat rapid poziția…

26 de minute ago

Select Residences, proiect imobiliar al Anchor Grup în valoare de 45 mil. euro, a intrat în faza de livrare cu 75% dintre locuințe deja vândute

Select Residences, cel mai recent complex rezidențial dezvoltat de Anchor Grup, unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari din România,…

27 de minute ago

Quadra Casa aduce în premieră internațională, la București, noua colecție GESSI Haute Culture

Integratorul de finisaje premium Quadra Casa marchează o nouă premieră cu impact internațional prin atragerea în exclusivitate a colecțiilor de…

35 de minute ago

Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou

Reîntoarcerea la birou continuă să crească în acest an, pe măsură ce angajații resimt tot mai mult nevoia de interacțiune…

37 de minute ago