Categories: Marketing

Tassimo a lansat Carte Noire in Romania

Reading Time: < 1 minut

Carte Noire completeaza gama de bauturi disponibile pentru aparatul inteligent de cafea Tassimo ce cuprinde, in acest moment, branduri recunoscute la nivel international, precum Jacobs, Milka si Twinings.

In Romania, cele doua sortimente lansate sub marca Carte Noire sunt: Café Long Délicat si Carte Noire Café Long Intense. Acestea sunt disponibile sub forma de T-discuri pentru aparatul Tassimo.

Carte Noire a fost creata in Franta, in 1978 si a revolutionat piata cafelei din aceasta tara, devenind in scurt timp marca de cafea numarul 1 in Franta.

Tassimo se diferentiaza prin tehnologia Bosch INTELLIBREW cu care este dotat. Datorita tehnologiei inovatoare de citire a codurilor de bare inscrise pe capacul fiecarui T DISC de cafea, ceai sau ciocolata calda se obtine de fiecare data o bautura perfect preparata, consumatorul nefiind nevoit  sa calculeze cantitatea de apa, de cafea, timpul sau temperatura de preparare pentru fiecare bautura.

In numai doi ani de la lansare, Tassimo a devenit lider de piata si a atins o crestere semnificativa a cotei de piata in volum (aparate) de aproape 11 pp in 2013 fata de anul anterior.

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) este o companie cu venituri de 35 miliarde de dolar, cu prezenta in 165 de tari. Printre brandurile din portofoliu se  numara: Cadbury, Cadbury Dairy Milk si Milka, cafeaua Jacobs, biscuitii LU, Nabisco si OREO, bauturile Tang si guma Trident.

Marcile din portofoliul companiei Mondelēz International comercializate in Romania sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, OREO , Tuc, Belvita, Tassimo.

Team

Recent Posts

Vin drone pentru agricultură și în România. DJI Agriculture va avea distribuitor local

Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…

25 de minute ago

Zalando: Românii se așteaptă la o experiență de cumpărături personalizată și inovatoare

Consumatorii români caută din ce în ce mai mult o experiență de cumpărături online mai bogată, personalizată și inovatoare atunci…

2 ore ago

Originalitatea și conexiunea umană în mediul digital

Internetics, festival de tradiție organizat de The Institute încă din 2001, a devenit o scenă de referință pentru performanțele și…

2 ore ago

Angela Galeța, Fundația Vodafone România: „O cifră care doare foarte mult este că doar 4% dintre români intervin să oprească un caz de violență domestică”

Angela Galeța, director al Fundației Vodafone România a vorbit, pe scena Zilelor Biz, la conferința de sustenabilitate din data de…

2 ore ago

Compania ce se va ocupa de realizarea Coridorului Verde din Marea Neagră se va lansa în următoarea lună

România alături de Azerbaidjan, Georgia și Ungaria lucrează la realizarea unui Coridor Verde, care va conecta energetic Marea Caspica cu…

3 ore ago

Toate companiile au raportat că au crescut salariile în acest an

Toate companiile au raportat majorări salariale în acest an, iar procentul de creştere estimat pentru anul viitor este de aproximativ…

3 ore ago