Companii

Targ online pentru producatori

15 ian. 2014 3 min

Targ online pentru producatori

Reading Time: 3 minute

<p> Targurile si expozitiile sunt o modalitate de a conecta producatori din intreaga lume si de a isi face cunoscute produsele si serviciile. Desi cea mai buna modalitate de publicitate, de multe ori participarea implica costuri, deloc neglijabile pentru producatorii mai mici. Exista o modalitate noua de a participa la targuri fara sa fii nevoit sa pleci de acasa.</p> <p>  </p> <p> A fost lansata <a href=”http://www.manufacturo.com/ro” target=”_blank”>Manufacturo</a>, prima platforma online  care conecteaza cumparatorii de la nivel global cu producatorii din Romania. Platforma a fost lansata de Manufacturo Media.</p> <p>  </p> <p> Platforma se adreseaza companiilor romanesti care desfasoara o activitate de productie in sistem industrial sau manufacturier, in orice domeniu de activitate, si este menitasa le sprijine in gasirea unor parteneri de incredere la export si implicit a unor piete noi de desfacere. Manufacturo este  o alternativa moderna care inlocuieste cu succes prezenta la targuri si expozitii, integral sau partial, prin nivelul costului implicat per client atras, cu pana la 95% mai scazut decat în cazul marketingului offline.</p> <p>  </p> <p>  </p> <p> „Schitarea si dezvoltarea acestui concept au avut ca punct de plecare convingerea ca exista multi producatori extraordinari care merita sa fie adusi in lumina reflectoarelor, atat pe piata externa cat si pe cea autohtona”, declara Valentin Rotariu, fondatorul Manufacturo.</p> <p>  </p> <p>  </p> <p> Momentul lansarii acestui proiect unic in tara noastra este unul foarte oportun, in conditiile in care in ultimii ani, pe fondul scaderii consumului local, producatorii autohtoni si-au indreptat privirea tot mai mult asupra pietelor externe pentru a compensa declinul afacerilor realizate in Romania si pentru a-si creste profitabilitatea.Mai mult decat atat, un astfel de proiect poate compensa prezenta slaba a producatorilor pe celelalte continente, in conditiile in care repartizarea geografica a exporturilor indica Europa ca fiind principalul continent catre care se indreapta producatorii, avand intr-un procent de 85,3%, din total, potriti Anuarului al Romaniei, 2013.</p> <p>  </p> <p>  </p> <p> In prezent, volumul tranzactiilor B2B efectuate in mediul online este dublu fata de B2C, estimat la un nivel de 559 mld. USD doar in S.U.A., potrivit Forrester Research US Online Retail Forecast, Key Trends in B2B eCommerce for 2013. Volumul ridicat al tranzactiilor are ca suport aproximativ 600 mil. de cautari inregistrate online in fiecare an in functie de cuvinte cheie si combinatii relevante pentru companiile cu activitate de productie, precum „manufacturer”, „factory”, „producer” sau „maker”.</p> <p>  </p> <p>  </p> <p> Activitatea de marketing online este cheia inscrierii Romaniei intr-o tendinta care se va contura tot mai puternic in anul 2014. Altfel spus, va fi un an marcat de numeroase tari care vor continua eforturile de a reda stralucirea produselor autohtone, in contextul unei cresteri substantiale a comertului electronic B2B, o oportunitate pe care producatorii ar trebui sa o valorifice prin Manufacturo.</p> <p>  </p> <p> Platforma este de tip freemium, avand doua pachete de marketing disponibile, Carbon si Titanium, care incorporeaza un set unic de beneficii pentru producatori:</p> <ul> <li> Pachet de baza gratuit. Serviciile de baza sunt gratuite, existand posibilitatea de a beneficia prin pachetul Titanium, de servicii complete si o tableta romaneasca (bonus).</li> <li> Rezultate garantate.Rezultatele Manufacturo sunt masurate in indicatori de business (cereri ale clientilor pentru produse specifice) si sunt garantate pana la un anumit nivel, in functie de specificul activitatii companiei analizate. Nivelul minim stabilit este insotit de o estimare privind numarul total de cereri care pot fi atrase.</li> <li> Utilizare simpla. Toate elementele sunt minimaliste si integrate intr-un proces intuitiv, ceea ce inseamna timp redus pentru inscriere si administrarea contului.</li> <li> Servicii auxiliare. Companiile interesate sa adopte un mix de promovare, online si offline, au la dispozitie un calendar complet al expozitiilor si targurilor organizate la nivel international.</li> <li> Acces la o platforma exclusivista. Toti producatorii trec printr-un proces de evaluare, initial si pe parcurs, din dorinta de a accepta si prezenta numai companii care isi reprezinta domeniul de activitate in mod corect, legal si sustenabil din punct de vedere financiar.</li> </ul> <p>  </p> <p> Planurile Manufacturo au in vedere o extindere accelerata, urmand ca in viitorul apropiat sa fie adaugate servicii noi in portofoliu, precum solutii de plata online, escrow, afisarea stocurilor in timp real, trasabilitatea livrarilor si alte servicii care sa poata raspunde oricaror cerinte ale producatorilor si cumparatorilor.</p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: