Stiri Business Companii Tech

TARA Interactive își extinde prezența în Germania și în Danemarca

29 aug. 2022 2 min

TARA Interactive își extinde prezența în Germania și în Danemarca

Reading Time: 2 minute

TARA Interactive, companie românească de dezvoltare de software, își extinde prezența în Germania și în Danemarca și începe campanii de promovare a serviciilor în alte trei țări: Elveția, Olanda și Canada. Demersul se înscrie în strategia de extindere internațională a companiei românești și are loc pe fondul creșterii nevoii de digitalizare a companiilor și de eficientizare a cheltuielilor.

Automatizarea proceselor interne

TARA Interactive dezvoltă, în prezent, proiecte, în SUA, Germania și Danemarca, alături de România și Moldova, iar cifra de afaceri realizată în afara țării este de 70%.

Dacă acum câțiva ani aveam clienți doar în afară, obiectivul curent este să ne extindem atât internațional, cât și în România, unde nevoia de digitalizare a companiilor este tot mai mare. În prezent dezvoltăm proiecte pe partea de business management și administration (eCommerce, roboți, RPA, aplicații mobile, AI, CRM), care sunt industry agnostic, dar și pe verticale specifice anumitor industrii, cum ar fi banking, accounting & finance, logistics etc.”, spune Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive, menționând că, în ultimii doi ani, a observat o creștere a cererii din partea magazinelor online și pentru automatizarea proceselor interne.

Verticale de business

Pentru a susține planurile de extindere pe liniile de business, TARA Interactive a format o echipă de profesioniști cu experiență în business și își propune să intre, în perioada următoare, pe verticalele de comerț (retail, e-tail) și de producție (manufacturing).

Printre cele mai importante proiecte dezvoltate până acum de TARA Interactive pentru clienți din piața internațională sunt:

  • optimizarea consumului de combustibil pentru flote de transport (SUA);
  • optimizare de procese pe tot lanțul de producție și distribuție (containere în porturi);
  • agrifood supply chain  – proiect ce a presupus optimizarea încărcării tirurilor cu produse agrifood și optimizarea rutelor de distribuție, astfel încât să lase o amprentă de carbon cât mai redusă;
  • dezvoltarea unei aplicații de mobil pentru gestionarea reducerilor și cardurilor de fidelitate;
  • Enterprise Content Management System cu un motor complex de calcul a rezultatelor căutărilor în funcție de prioritățile de business ale companiei.
Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: