Tappy, primul Promoter Digital din retail-ul românesc modern, în parteneriat cu Reveal Marketing Research
Reading Time: 2 minuteTappy, primul Promoter Digital din România și una dintre cele mai noi soluții tehnologice dedicate promoțiilor, în parteneriat cu Reveal Marketing Research, companie de cercetare de piață full-service, revoluționează conexiunea brand-client printr-o nouă abordare în colectarea și analiza datelor de marketing de la locul de achiziție.
În domeniul cercetării de piață, Reveal Marketing Research se poziționează ca promotor al digitalizarii și tehnologizarii, compania deținând în prezent un panel propriu cu peste 25.000 respondenți care permite atingerea eșantionului în 6-7 ore de la lansarea unui studiu, servicii de streaming live pentru studiile calitative sau testarile în locații centrale (CLT), hub-ul de date Reveal Market Resources ce cuprinde peste 140 studii gratuite oferite publicității sau metodologia de cercetare Eye Tracking.
Tappy este un tonomat inteligent mobil ce poate fi amplasat în retail-ul modern din România, cu design personalizat pe fiecare brand în parte, conectat la internet, ce propune brand-urilor un proces automatizat, o mecanică sigură și costuri mai mici comparativ cu promoțiile clasice.
Dincolo de aceste funcționalități, Tappy nu se limitează doar la distribuire de mostre sau premii în campanii cu instant win, ci include și colectare de date conform normelor GDPR de la participanții la promoții sau alte tipuri de activări. Aceste date colectate prin intermediul unor chestionare completate de clienți pe un ecran tactil sunt analizate și raportate de Reveal Marketing Research cu scopul de a identifica tendințe și modele de consum care pot ghida dezvoltarea strategiilor de marketing ulterioare.
“Prin integrarea tehnologiei acest nou instrument de marketing, realizează practic o reconfigurare a cercetării etnografice la locul de achiziție. Ne propunem să aflăm de la participanții la promoții mai multe despre profilarea consumatorilor, motivațiile și deciziile de achiziție, satisfacția față de produsele incluse în campanii. Acestea sunt câteva exemple de tipuri de date care pot fi culese în timpul promoțiilor, iar selectarea acestora depinde de obiectivele specifice ale campaniilor și de tipul de informații necesare pentru a lua decizii eficiente în cadrul strategiilor de marketing sau activărilor de brand,” a spus Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research.
Principala utilitate a acestui instrument de cercetare constă în faptul că brand-urile pot beneficia de reacțiile spontane ale consumatorilor, direct de la locul de achiziție. Mai mult decât atât, mulți oameni percep că feedback-ul lor este mai confidențial în fața unui ecran, întrucât nu se simt expuși reacțiilor imediate ale unei alte persoane.
“Tappy, promoterul digital aspiră să transforme complet modul în care brandurile interacționează cu clienții în mediul retail. Prin colaborarea stransă cu experții de la Reveal Marketing Research, ne propunem să oferim brandurilor feedback direct și analize profunde, deschizând astfel noi perspective pentru strategiile de marketing. Invităm cu entuziasm consumatorii să se bucure de o experiență de cumpărare personalizată, iar brandurile să exploreze împreună cu noi avantajele acestui serviciu revoluționar în retail-ul românesc” menționează Misha Popescu, Brand Manager Tappy.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz