Tabara de social media
Reading Time: < 1 minut<p> <strong>Foc de tabara, socializare relaxata, dar si dezbateri intense despre social media, branduri si networking. Biz Social Media Snow Camp 2013 a concentrat in patru zile un an zbuciumat in online-ul romanesc. </strong></p> <p> </p> <p> Pentru ca un brand este o promisiune ce trebuie mereu onorata, tabara de iarna de social media de la Paraul Rece (Biz SMS Camp) a livrat din nou teme ce au generat discutii aprinse in cele patru zile petrecute de participanti in aerul tare al online-ului romanesc. Asa cum brandurile au nevoie de engagement in relatia lor cu consumatorii in social media, speakerii au interactionat din plin cu participantii in timpul prezentarilor, dar si in momentele de relaxare ce au urmat. Numai asa am putut descalci itele incurcate ale triunghiului Agentii- Bloggeri-Clienti si am aflat cum se va trece la urmatorul nivel, care presupune o mai mare implicare ale tuturor celor trei parti si o profesionalizare accentuata a relatiilor in triunghi. Ca tendinte, umorul ar putea fi cea mai eficienta “arma” in social media anul viitor, iar in 2015 se va pune accentul pe emotie. Daca cineva mai avea ezitari sa faca networking (si nu doar in tabara), Paul Renaud ne-a demonstrat tuturor cat de simplu este si, mai ales, cat de multe beneficii aduce acest proces. Munca in echipa nu a fost doar un concept abstract la Biz SMS Camp, participantii realizand impreuna pe loc campanii in social media pe baza unor brief-uri reale ale brandurilor prezente in tabara.</p> <p> </p> <p> Biz Social Media Snow Camp este un proiect Biz. Evenimentul este sponsorizat de Staropramen, Cora, COSMOTE, Romtelecom, UniCredit Tiriac Bank, Danone, Coca-Cola, Calif, fiind sprijinit de Vitis Metamorfosis si Update Advertising</p> <p> </p> <iframe class=”imgur-album” width=”100%” height=”550″ frameborder=”0″ src=”http://imgur.com/a/5S5iH/embed”></iframe> </div> <p> </p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz