Analize

Tabara de influenta

22 iul. 2013 2 min

Tabara de influenta

Reading Time: 2 minute

Se iau bloggeri, companii, agentii, specialisti in social media si se tin la munte vreme de patru zile. Aceasta s-a dovedit a fi reteta perfecta pentru cea mai conectata tabara de social media. Iar editia a cincea a intrecut toate asteptarile.

Chiar de la prima sesiune, axata pe comunicarea real time din retelele sociale, a fost clar ca Biz Social Media Summer Camp 2013 avea sa aduca la un alt nivel conceptul de tabara de social media. Cristian Manafu (manafu.ro), Victor Kapra (victorkapra.ro) si Cristian China-Birta (chinezu.eu) au deschis in forta si fara menajamente tabara, analizand felul in care companiile si bloggerii trebuie sa reactioneze instantaneu in lumea online actuala.

In cele patru zile in care au discutat, colaborat, cantat sau dansat impreuna, participantii au putut descoperi nu doar tendintele de ultima ora care schimba peisajul social media pe plan global, dar si local, ci si modalitatile prin care acest domeniu va putea creste si in Romania ca profesionalism, bugete si, evident, rezultate. Trainingul de gamification sustinut de Iulian Padurariu (MARKS) si lectia de creativitate predata de Mihai Gongu (GMP) si Monica Jitariuc (The Practice) si-au gasit aplicarea practica in rezolvarea pe echipe a unor brief-uri reale primite din partea companiilor participate. Care companii au prezentat felul in care abordeaza social media si cum vad viitorul retelelor sociale in cadrul eforturilor proprii de marketing.

Principalele canale social media au fost dezbatute pornind de la prezentarile lui Costin Cocioaba (reFresh.ro) –bloguri, Alexandru Negrea (Spada) – Facebook si Gabriel Oana (Gaben.ro) – YouTube. Ionut Radu Munteanu (WebDigital) si Laurentiu Dumitrescu (Digital Star) au luat la bani marunti metodele de masurare si targetare a campaniilor, in timp ce trainingul lui Sergiu Negut (Wanted Transformation Consultancy) despre crestere si performanta a punctat punctele tari, dar si capcanele lucrului in echipa. Despre atmosfera dintre sesiuni vorbesc mult mai bine fotografiile din aceste pagini. Sponsorii Biz SMS Camp, editia a V-a, au fost Staropramen, Danone, COSMOTE, Romtelecom, Cora, UniCredit Tiriac Bank, Campofrio, Avon si Renault (masina oficiala a taberei), iar participantii s-au racorit cu inghetata Algida si Coca-Cola in cutii personalizate, dar au descoperit si combinatii perfecte de vara de la Jack Daniel’s

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: