Effie Awards Europe și Kantar au publicat de curând studiul „The secrets behind ideas that work”, în care indicele T.R.A.I. by Storia este menționat ca fiind unul dintre cele mai creative proiecte din ultimii ani. În realizarea cercetării, Kantar a evaluat inovațiile aduse de campaniile premiate la Effie Awards Europe în 2022 și 2023.
Mențiunea vine că urmare a rezultatelor excepționale de la EFFIE Awards Europe, unde T.R.A.I. by Storia a obținut GOLD în categoria “Best of Europe – Marketing Innovation of the Year”. Trofeul de la Effie Europe se alătură astfel celor 14 premii obținute în 2023 la festivalurile Internetics, Effie Awards România, Webstock și IAB Mixx.
„Am fost mereu preocupați de nevoile celor aflați în căutarea unei locuințe, atât prin campaniile dezvoltate până acum, cât și prin studiile lansate de-a lungul timpului. Așa cum știm cu toții, locația este principalul criteriu atunci când ne căutăm o locuință, însă există foarte puține date în piață despre calitatea vieții în cartierele din România.
Deși avem la dispoziție un indicator pur economic, care reflectă produsul intern brut mediu pe cap de locuitor, din punctul nostru de vedere, acesta nu poate să reliefeze 100% calitatea vieții într-un cartier sau oraș. Prin indicele T.R.A.I., ne-am dorit să prezentăm o perspectivă complexă și realistă asupra cartierelor din România”, a declarat Monica Dudău, Marketing Manager Storia & OLX Imobiliare.
„În 2023 am urcat pe scene prestigioase, însă cea mai mare satisfacție rămâne pentru noi noutatea în sine, faptul că am reușit ceva ce nu s-a mai făcut înainte. Am investigat soluții fără speranța că o să mai găsim luminița de la capătul tunelului, am testat algoritmul în toate felurile posibile și imposibile, am calculat medianele pentru cartierele unde lipseau punctele de date, am încărcat și reîncărcat conectorii de date la 2h și, când conferința de presă bătea la ușă, am obținut în sfârșit varianta finală”, a declarat Alexandra Trofin, Marketing Lead, Publicis Groupe România.
T.R.A.I. by Storia este instrumentul care adună date din surse locale și științifice pentru a oferi cele mai relevante informații atunci când ești în căutarea unui cartier potrivit în care să trăiești. Acesta măsoară o serie de factori cheie (Trafic, Repere, Calitatea Aerului și Imobiliare – preț pe metru pătrat), pe care îi traduce ulterior într-un scor de calitate a vieții în cartierele din România. Pe scurt, un top pe care pe care oamenii îl pot consulta atunci când sunt în căutarea locului pe care să îl numească „acasă”.
Începând din primăvara anului 2023, toti românii sunt invitați să-și spună părerea despre cartierul lor pe trai.storia.ro, pentru a completa datele din scor și cu perceptia lor. Așa cum Waze depinde de inputul userilor din aplicație, așa și T.R.A.I. introduce și aceste noi valențe.
Pentru că cei care locuiesc în cartier știu cel mai bine cum e traiul în acea zonă, Storia își propune să completeze indexul și cu percepțiile locuitorilor. Așadar, toți românii își pot evalua cartierul pe: trai.storia.ro/chestionar și pot completa informații referitoare la trafic, mijloace de transport în comun, curățenie, nivel de zgomot și alte criterii relevante în alegerea zonei de locuit. Până în acest moment, numărul de repondenți a ajuns la 74.410.
„T.R.A.I. este pentru mine unul dintre cele mai frumoase, relevante și creative proiecte la care am lucrat și la care încă lucrăm. Indexul a reușit să schimbe percepția despre cum ne alegem casa pe care vrem să o facem acasă. A demonstrat că alegerea asta nu ține de verbul „a locui”, ci de verbul „a trăi”, iar pentru noi asta a fost adevărata reușită”, a declarat Miruna Dumitrescu, Group Creative Director – Publicis România.
În 2023, Publicis România a fost agenția din regiune cel mai bine clasată în Effie Global Index, regăsindu-se pe locul al 3-lea la nivel european și pe locul al 20-lea în lume.
Mai mult, Publicis a fost desemnată, pentru al doilea an consecutiv, Agenția Anului, în timp ce Storia a primit titlul de Clientul Anului la Internetics, singurul festival cu juriu format majoritar din clienți, care premiază inteligența digitală și excelența în comunicarea online.
Golin România a obținut 11 premii din 16 nominalizări la ediția din acest an a Romanian PR Award: 3 Golden…
Asociația pastel, dedicată misiunii #NicioLunăFărăOFaptăBună, anunță lansarea proiectului PractiLand, o inițiativă susţinută de Kaufland România, menită să transforme educația practică…
Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…