Startup-ul românesc Sypher, care a dezvoltat asistentul virtual GDPR – o platformă software ce ajută companiile în procesul de conformitate GDPR – demarează o campanie de finanțare pe SeedBlink. Runda de investiții este condusă de Sparking Capital cu 225.000 euro, în calitate de investitor principal.
Prin intermediul SeedBlink, compania urmărește să strângă 325.000 euro de la investitori, tichetele de investiție pornind de la 2.500 euro. Aceasta este cea de-a două rundă de investiții pentru Sypher, după cea din noiembrie 2018, în care a primit o finanțare de 300.000 euro.
“Am ales să investim în Sypher pentru că am întâlnit fondatori cu multă experiență, care ne-au convins că sunt foarte bine familiarizați cu domeniul în care activează. Cristian Badea și Mihai Ghiță sunt capabili să transforme Sypher în unul dintre liderii de piață din Europa. Ne dorim să îi susținem în această călătorie și să contribuim la una din poveștile de succes a unui produs de tehnologie autohton care deja deservește mai multi clienți cu renume din România și străinătate. Fondurile atrase le vor permite să investească în achiziția de clienți și să își crească semnificativ veniturile.”
Vlad Sarca, Partener Sparking Capital
Sypher a fost înființată în 2017 de către Cristian Badea și Mihai Ghiță, profesioniști cu experiență de peste 20 de ani în industria de software și plăți. Cristian Badea a fost cofondator și CIO la Avangate, companie de software de plăți la nivel global, preluată de Francisco Partners în 2013.
Anterior, împreună cu Mihai Ghiță, Cristian Badea a ajutat GECAD ePayment, unul dintre primii procesatori de plăți online din România, să ajungă pe prima poziție în piața locală, înainte de achiziționarea sa de către Naspers în 2010 și transformarea sa în PayU.
„Deși ne aflăm deja la peste trei ani de la intrarea în vigoare a Regulamentului privind protecția datelor, conformarea cu cerintele GDPR este încă o provocare pentru companii. Echipele de conformitate sunt în mod obișnuit subdimensionate și aglomerate cu sarcini, nu au la dispozitie instrumente care să le eficientizeze activitatea și își petrec o bună parte a timpului colectând și organizând informații.”
Mihai Ghiță, co-fondator Sypher
Sypher îi ajută pe specialiștii în protecția datelor să automatizeze colectarea și organizarea de informații, să obțină o imagine de ansamblu asupra progresului făcut și a zonelor care necesită atenția lor, precum și să gestioneze mai eficient procesul de analiză, documentare și revizuire periodică a conformității GDPR, pentru a evita riscul unor potențiale amenzi și a publicității negative pentru organizația lor.
Compania vizează extinderea pe piața internațională, concentrându-se asupra organizațiilor care au obligația de a desemna un ofițer responsabil cu protecția datelor (DPO), iar planurile de viitor includ dezvoltarea platformei cu noi functionalități pentru a soluționa și alte aspecte ale conformității companiilor.
Potrivit lui Mihai Ghiță, doar în Europa sunt peste 500.000 de companii care au un DPO și peste 70% dintre ele nu au încă o soluție software specializată, iar potențialul de creștere este semnificativ. Anul viitor Sypher va începe și tranziția către piața de software de guvernanță, gestionare a riscurilor și conformitate.
În următoarele 12 luni, Sypher își propune totodată să tripleze numărul de companii din platformă și să atragă clienți din Germania, Franța, Marea Britanie, Europa Centrală și de Est. În prezent, platforma este utilizată de peste 100 de companii din România, Franța, Luxemburg, Polonia, Bulgaria și Ungaria.
Lansată în 2022, cu o investiție de 2,8 milioane de euro, Medikali, o clinică medicală privată, și-a consolidat rapid poziția…
Select Residences, cel mai recent complex rezidențial dezvoltat de Anchor Grup, unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari din România,…
Integratorul de finisaje premium Quadra Casa marchează o nouă premieră cu impact internațional prin atragerea în exclusivitate a colecțiilor de…
Reîntoarcerea la birou continuă să crească în acest an, pe măsură ce angajații resimt tot mai mult nevoia de interacțiune…
Golin România a obținut 11 premii din 16 nominalizări la ediția din acest an a Romanian PR Award: 3 Golden…
Asociația pastel, dedicată misiunii #NicioLunăFărăOFaptăBună, anunță lansarea proiectului PractiLand, o inițiativă susţinută de Kaufland România, menită să transforme educația practică…