Prin integrarea platformei Symphopay, compania de curierat Sameday, va optimiza procesul de plată cu cardul la easybox, atât pentru a îmbunătăți experiența oferită clienților, cât și în perspectiva unor noi parteneriate în zona financiar-bancară.
În contextul creșterii susținute a e-commerce-ului, clienții magazinelor online urmăresc să obțină confort sporit și flexibilitate în alegerea opțiunii de livrare sau a metodei de plată. Soluția Sameday pentru a răspunde așteptărilor consumatorilor este rețeaua de lockere easybox.
Automatele de livrare easybox oferă predictibilitate asupra livrărilor realizate în condiții de siguranță, flexibilitate pentru ridicarea coletelor, confortul proximității și conveniență pentru utilizatori. Unul dintre elementele care contribuie la sporirea confortului utilizatorilor este integrarea opțiunii de plată cu cardul la livrare.
Symphopay a răspuns cerințelor Sameday pentru dezvoltarea soluției de plată cu cardul, neasistată. Compania românească de tehnologie financiar-bancară a oferit un pachet complet integrat ce include terminale de plată testate în condiții meteorologice extreme, o platformă software de gestionare și raportare în timp real, inclusiv protocoale de integrare ce ajută la dezvoltarea unei experiențe de plată intuitivă și prietenoasă.
De asemenea, Symphopay are capabilități de conectare la bănci multiple și de integrare a diverselor sisteme de loialitate ce duc la creșterea numărului de clienți și a satisfacției acestora. ”Integrarea și dezvoltarea unei soluții de plată adaptată nevoilor noastre sunt elemente esențiale pentru a controla și a crește valoarea pe care o propunem clienților easybox. Tehnologia dezvoltată de Symphopay contribuie la personalizarea fluxurilor și accesarea unor noi oportunități, inclusiv prin deschiderea către noi parteneriate din zona financiar-bancară.” declară Lucian Baltaru, CEO Sameday.
În prezent sunt active peste 3.200 de locații easybox în România, urmând ca până la finalul anului rețeaua de lockere Sameday să depășească 4.000 de unități. Printre comercianții care oferă livrare în easybox ca opțiune de livrare se enumeră eMAG (inclusiv partenerii eMAG Marketplace), Decathlon, evoMAG, Flanco, Fashion Days, Elefant, Libris, Intersport, Notino, etc.
”Suntem extrem de onorați să fim parteneri într-un proiect de asemenea anvergură unde componenta de plăți reprezintă un element strategic în dezvoltarea rețelei easybox. Trendul crescător în dezvoltarea de soluții cu plată neasistată (sisteme self-service) a fost vizibil și înainte de pandemie însă s-a accelerat în ultimii doi ani. Rolul nostru ca integrator este să susținem băncile și comercianții în eforturile de digitalizare și transformare a plăților în noi oportunități de business.” declară Daniel Nicolescu, Co-fondator și CEO Symphopay.
Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…