Sunt companiile românești pregătite pentru succes?
Reading Time: < 1 minutDupă studii aprofundate asupra mediului de afaceri, Vodafone a creat o platformă online, care conține un chestionar pe baza căruia companiile românești se pot autoevalua, pentru a vedea în ce măsură modul lor de organizare este orientat spre succes. Astfel, companiile își pot analiza agilitatea operațională, colaborarea dintre salariați și interacțiunea cu clientul.
Platforma, intitulată „Ready Business Score”, a fost prezentată de către Daniel Bobu, Director Enterprise Marketing, Vodafone România, în cadrul zilei de antreprenoriat a conferinței Zilele Biz.
„Completarea chestionarului durează cel mult 15 minute, dar, de pe urma sa, fiecare respondent primește un rezultat detaliat, care îi permite să vadă unde se situează în economia România. Pentru fiecare chestionar, se generează un raport care analizează performanța companiei șibun set de soluții personalizat”, declară Daniel Bobu.
În mai puțin de o lună, cât a trecut de la crearea platformei, aceasta a fost utilizată de peste 2000 de companii. Făcând o medie a rezultatelor obținute de companiile mici și mijlocii, se poate concluziona că procentul lor de pregătire pentru succes este de 36%.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz