”Sună Moșu`” – noul program Work from Home inițiat de Telekom
Reading Time: 2 minuteTelekom România a inițiat proiectul ”Sună Mosu`” – un program de Work from Home pentru mai mulți Moși Crăciun, unde a angajat vârstnici care în alți ani au îmbrăcat haina Moșului și care acum au rămas fără ocupație. Astfel, prin acest proiect, copiii vor beneficia de o experiență inedită, o întâlnire online prin apel video cu Moș Crăciun.
Părinții care doresc să le ofere copiilor o astfel de experiență în perioada 18-24 decembrie 2020 trebuie să aleagă o dată și o oră pe sunamosu.ro, de astăzi până în 24 decembrie, în limita locurilor disponibile. După efectuarea programării online, rezervarea se finalizează prin trimiterea unui SMS cu tarif normal la numărul 1206 cu textul MOSCRACIUN, urmată de primirea unui SMS taxabil cu costul de 1 euro plus TVA.
”Credem că este cu adevărat o experiență inedită, pe care suntem bucuroși să le-o putem oferi celor mici, dar și celor vârstnici care se bucurau de sărbători din rolul de Moș Crăciun și care, în contextul pandemiei, au rămas fără șansa acestei întâlniri cu copiii. Ne dorim ca apelul video cu Moșu’ să reprezinte pentru cei mici un moment memorabil, pe care sperăm că și-l vor aminti cu drag peste ani”, a declarat Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidenţial, Telekom Romania.
Pentru Fundatia Regală Margareta a României
Suma rezultată din SMS-uri va fi donată de Telekom Fundației Regale Margareta a României, pentru a contribui la programele dedicate ajutorării vârstnicilor. De asemenea, cei care vor să se alăture cauzei și să doneze pentru ajutorarea persoanelor vârstnice, chiar dacă nu doresc o întalnire online cu Moșu’, pot dona direct 2 euro către Fundație trimițând un SMS cu textul SINGUR la numărul 8844.
Studiu îngrijorător
Situația generată de pandemie a determinat schimbări în starea de spirit a românilor, 56% dintre aceștia așteptându-se ca sărbătorile să fie mai triste în acest an, deoarece vor fi departe de cei dragi din cauza distanțării sociale, așa cum arată datele studiului Obiceiuri de Crăciun.
De asemenea, 31% dintre seniorii care au participat la studiul ”Percepții Seniori” spun că pandemia i-a făcut să se simtă mai singuri ca niciodată, 72% afirmă că se văd cu cei dragi mai rar decât înainte, iar pe 24% dintre aceștia situatia actuală i-a afectat puternic din punct de vedere financiar. Totodată, 41% susțin că și-ar dori să știe mai multe despre cum pot folosi internetul pentru a ține legătura cu cei dragi.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz