Stiri Interviuri

Summer Well, festivalul Orange care de 11 ani încurajează tânăra generație să fie creativă

6 sept. 2022 4 min

Summer Well, festivalul Orange care de 11 ani încurajează tânăra generație să fie creativă

Reading Time: 4 minute

Mirela Bosoi, Head of Brand and Communication Orange România

  • Cum a început colaborarea dintre Orange și Summer Well? De ce Summer Well?

Ca parte a strategiei noastre de brand, ne-am preocupat dintotdeauna să fim cât mai aproape de oameni, să ne cunoaștem, să le oferim experiențe inedite, să-i încurajăm și să-i inspirăm să se dedice lucrurilor care contează pentru ei.

Ne-am dorit să creăm o imagine coerentă și distinctă a brandului Orange, de aceea ne-am implicat în proiecte pe termen lung, pe care am putut să construim an de an, și cred că am reușit să aducem o contribuție importantă la creșterea acestui fenomen al festivalurilor în România.

Summer Well este continuarea platformei de muzică pe care Orange a început-o în 2005-2006 cu concertele Placebo și Muse, care mai apoi s-a transformat în Orange Summer Party – o serie de evenimente care aveau loc în București și Mamaia. Am simțit în 2010 că trebuie să dăm acestei platforme o formă nouă și așa s-a născut, în 2011, prima ediție a festivalului. Summer Well este mai mult decât o asociere cu un eveniment popular, Summer Well este un festival Orange, care completează profilul brandului și oferă clienților Orange o experiență specială.

SW7
  • În opinia ta, dintre cele 11 ediții de festival, care este cea care a impresionat cel mai mult publicul? De ce?

Festivalul evoluează de la un an la altul, fiecare ediție a avut ceva aparte, inedit, și a cucerit inimile participanților. Este un eveniment care te surprinde, sunt mereu elemente care te fac să uiți cât de bine a fost în anul precedent.

Pentru mine, cred că este o luptă strânsă între ediția din 2014 și cea din 2022, dar asta e o chestiune personală. În 2014 pe scenă au urcat: Bastille, The National, Tom Odell, John Newman, The 1975, toți pentru prima dată în România. În 2022 au venit în premieră Arctic Monkeys, unii dintre cei mai așteptați artiști în România. Ambele au fost sold out, dovadă că au avut toate ingredientele pe care publicul le căuta.

Nu aș omite nici ediția din 2021, pentru că a fost unul dintre puținele evenimente care s-au întâmplat în Europa în vara anului trecut, dar și pentru că a fost un eveniment impecabil desfășurat într-o perioadă extrem de dificilă.

SW3

Aș zice că ce contează de fapt este că am ajuns la ediția a 11-a și putem spune că o generație a crescut având lângă București un eveniment cu amplitudine internațională, unde văd în fiecare an artiști din diverse zone (muzică, arte vizuale, performance arts). Sperăm că această generație va face lucruri mai cu înțeles pentru noi toți atunci când va avea ocazia. Cu siguranță, Summer Well este una dintre platformele prin care Orange încurajează generația tânără să fie creativă.

  • Cum sunt alese activările pe care Orange le prezintă la festival și cu cât timp înainte începe munca?

Munca nu se oprește niciodată. Este un proces continuu. Noi, echipa Orange, împreună cu agențiile cu care lucrăm, căutam mereu idei interesante și modalități noi prin care să fim relevanți în contextul Summer Well.

Este un festival cu mize mari, pentru că activările noastre trebuie să atragă un public “răsfățat” de către toți partenerii pe care îi mai are evenimentul. Avem liste întregi de propuneri, din care ajungem să implementăm probabil 15-20%. Lucrăm în ritmul unui “laborator de idei”. Aceasta este probabil partea excepțională dintre toate lucrurile pe care le implică Summer Well.

  • Cum reușește Orange să-i mai suprindă pe festivalieri după atâția ani, care sunt ingredientele secrete”?

Nu avem o formulă magică, însă stim că ne bazăm pe rețea și tehnologie, iar de aici începem să construim. Unele dintre ingredientele importante – și nu este niciun secret – au fost dintotdeauna echipa și pasiunea care ne-a adus pe toți laolaltă, precum și modul în care am construit acest parteneriat și am știut să ne completăm.

SW6
  • Cum percep clienții implicarea Orange în astfel de inițiative?

Cea mai recentă ediție a festivalului a fost sold out cu o lună și jumătate înainte, ceea ce reflectă dorința clienților, și nu numai, de a participa la astfel de inițiative.

Dincolo de experiența pe care le-o oferă evenimentul în sine, clienții Orange s-au bucurat în fiecare an de extra beneficii. Spre exemplu, anul acesta ultimele bilete disponibile au putut fi cumpărate exclusiv de către clienții Orange. În plus, cu fiecare ediție am făcut tot posibilul să-i surprindem cu activări noi și interesante, pentru că ne-am dorit ca Summer Well să fie mai mult decât un festival de muzică, ne-am dorit să aducem împreună arta și tehnologia și să creăm o destinație de vară pentru toate vârstele, pe care să nu ai cum să o ratezi.

SW5
  • Ce ți-a plăcut cel mai mult la ediția de anul acesta?

Vibe-ul.

Doresc să le mulțumesc tuturor colegilor din echipa Orange și agențiilor Publicis, IM și Livada pentru implicarea în realizarea acestei ediții memorabile Summer Well. Anul acesta lucrurile s-au făcut la cel mai înalt standard posibil. Am avut un record de audiență și sperăm că toți participanții s-au bucurat de o experiență pe măsură.

În același timp, am plecat cu lecții învățate pentru anul viitor, știm ce putem să facem și mai bine.

  • Am văzut că au fost anunțate primele biletele pentru ediția a 12-a? Aveți în minte un concept pentru anul viitor, ceva ce vă doriți neapărat să realizați în cadrul festivalului?

Am intrat deja în “laborator”. Lucrăm la definitivarea conceptului, la cum ne vom prezenta astfel încât să realizăm o nouă ediție memorabilă a acestui festival emblematic pentru România. Summer Well este evenimentul flagship Orange și ne dorim ca toată lumea să știe asta.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: