Companii

Sumă record colectată la un eveniment caritabil din Iași

Reading Time: 2 minute

La cea de-a opta ediție a evenimentului caritabil „Balul de La Castel”, s-au adunat mai bine de 120.000 de euro, bani care vor fi folosiți pentru a ajuta copiii cu dizabilități și pe cei din mediul rural care vor să își continue studiile.

„Balul de La Castel”, cel mai important eveniment filantropic din regiunea Moldovei a atras peste 350 de persoane, care și-au arătat suportul față de inițiativele Fundației Bethany și au pus umărul la strângerea sumei record de 120.000 de euro, fonduri care se vor îndrepta spre copiii care au nevoie de sprijin.  

În scopul strângerii fondurilor din acest an, organizatorii au reușit să adune o colecție de 20 de obiecte, respectiv tablouri donate de artiști, bijuterii, piese vestimentare, dar și experiențe inedite, care au ajutat la obținerea unei sume de 51.000 de euro.

Suma record din licitație a fost plătită pentru desenul donat de către artistul Ștefan Câlția, din colecția personală, acesta fiind modul artistului de a susține proiectele pentru copii ale Fundației Bethany.  Pentru a-și asigura această lucrare valoroasă, compania Kosarom a licitat 40.000 de lei, un record pentru toate cele opt ediții ale Balului de La Castel.

Fondurile obținute vor ajuta copiii cu dizabilități și pe cei din mediul rural care vor să-și continue studiile

Fundația Bethany și-a asumat, prin misiunea sa, să intervină în două direcții importante privitoare la copiii aflați în situații de risc.

„Serviciile de terapie recuperatorie pentru copiii cu dizabilități sunt de departe insuficiente în România. De altfel, acesta a fost motivul pentru care, în 2012, Fundația Bethany a organizat prima ediție a Balului de La Castel. În 2012, organizația a deschis un centru de recuperare, unde copiii au parte de ședințe de terapie gratuite. Acest centru a fost susținut cu precădere, de-a lungul timpului, din sumele obținute la balul caritabil de La Castel și în continuare are nevoie de multă susținere. Se poate ca terapia să dureze ani de zile pentru ca un copil să facă progrese. E nevoie de răbdare din partea părinților mai ales, dar și de perseverență și, desigur, de investiție financiară consistentă din partea organizației. A doua direcție o constituie educația copiilor din medii dezavantajate”, spune Diana Păiuș, manager al Fundației Bethany.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

7 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

8 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

9 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

12 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

13 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

15 ore ago