Companii

Succesul nostru pornește de la oameni și este pentru oameni – Raffaele Balestra, CFO Penny România, la Zilele Biz 2021

10 nov. 2021 2 min

Succesul nostru pornește de la oameni și este pentru oameni – Raffaele Balestra, CFO Penny România, la Zilele Biz 2021

Reading Time: 2 minute

Stabilitatea managementului și calitatea echipei sunt elementele care ne diferențiază pe piața locală, la care adaug învățarea continuă, începând cu top managementul, până la cel mai nou angajat, a spun CFO-ul Penny România, Raffaele Balestra.

Numit în urmă cu doi ani la conducerea businessului local Penny, acesta spune că a descoperit o piață total diferită de cea a Italiei, țara natală, unde și-a făcut studiile și a lucrat ca auditor financiar, înainte de a se alătura echipei Penny Italia. ”Situația este diferită în România față de Italia, nu doar din punct de vedere economic, ci mai ales ca mentalitate și comportament”, spune Balestra. Ca situație financiară a românilor, puterea de cumpărare este mai mică, pornind de la un PIB/locuitor mai mic față de Italia, dar estimările noastre au fost mult depășite.

”Am încheiat anul 2019 cu o creștere de două cifre, nivel pe care nu l-am atins ușor, dimpotrivă, venind în primul an de pandemie, o provocare pentru lumea întreagă, nu doar pentru România sau pentru retail”, a precizat Balestra. Perseverența și realismul în tratarea faptelor din realitatea imediată au dus la obținerea acestor rezultate și, mai ales, adaugă CFO-ul Penny România, ”faptul că am pus accent pe oameni, preocupați fiind de echipă, să le fie bine lor, dar și de clienți”.

Clienților, Penny România oferă produse prin cele peste 300 de magazine la nivel național, prin intermediul unei echipe de peste 5000 de oameni. ”Financiar arătăm bine și suntem mulțumiți de rezultate, astfel încât să ne încadrăm în mersul economic și actualul context pandemic”, explică Balestra. Cei mai importanți rămân angajații, ca parte intrinsecă a strategiei de dezvoltare Penny România, atfel că ”focusul intern pe oameni” nu este doar un principiu de lucru, ci și un fapt real.

Beneficiile oferite angajaților, pe lângă o creștere a salariilor, ca parte a unei culturi organizaționale care, prin tradiție se preocupă ca aceștia să rămână cât mai mult timp în echipele Penny, sunt importante și înseamnă bonusuri de performanță, suport în momente importante din viața lor, asigurări medicale sau discounturi la cumpărături din rețea.

De altfel, Penny România a lansat recent o nouă campanie de comunicare, sub sloganul ”Succesul Penny pornește de la oameni”, care oglindește exact spiritul companiei, care pune accent, întotdeauna, pe oameni. ”Credem că viitorul arată bine, atâta vreme cât nu ne vom abate de la acest principiu de leadership”, a încheiat Raffaele Balestra.

Despre Zilele Biz

Zilele Biz prezintă într-un maraton LIVE de 5 zile, transmis pe pagina de Facebook și canalul de YouTube ale revistei Biz, schimbul de idei, analizele, soluțiile și previziunile care trasează tendințele din mediul de business românesc.

De 20 de ani, Zilele Biz este martorul tuturor transformărilor și evenimentelor economice și de business din România. Din 2002 și până azi, la Zilele Biz s-au format generații de profesioniști în antreprenoriat, management, comunicare și marketing.

Ediția 20 a festivalului Zilele Biz este și anul acesta LIVE, într-o transmisiune gratuită pe rețelele de socializare Biz.
Pentru Live Streaming pe facebook accesează linkul: https://www.facebook.com/events/600140481394891

Partenerii Zilei de Management sunt Unilever, Chivas, PENNY, Brico Depôt, Mercedes-Benz România, Apa Nova și Siviero Maria.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: