Subway România, afaceri cu 18% mai mari în 2019
Reading Time: 1 minutÎn 2019, cele 40 de restaurante Subway din România au fost cele mai tranzitate din Europa, înregistrând o creștere cu 18%, în medie, a cifrei de afaceri comparativ cu anul precedent, în timp ce profitul brut a înregistrat o creștere de 25%.
Media clienților Subway România a fost cu 74% mai mare decât media clienților la nivel european, astfel că valoarea bonului mediu de cumpărături a crescut cu 14% comparativ cu 2018.
“Avem cea mai bună și profitabilă piață din regiunea Europei Centrale și de Est și una dintre cele mai profitabile din Europa, ocupând locul al patrulea, după Islanda, Luxemburg și Lichtenstein. În medie, profitul înregistrat în restaurantele din România a fost cu 99% mai mare față de media europeană”, a declarat Rumen Radev, Business Development Agent pentru zona București-Ilfov, Subway România.
În plus, anul trecut Subway România s-a concentrat pe campanii de responsabilitate socială precum “Subway World Sandwich Day”, prin care a donat peste 4.000 de sandwich-uri celor peste 3.500 de beneficiari din București și Cluj-Napoca sau “Ziua Donatorului de Sânge”, prin intermediul căreia Subway a oferit sandwich-uri celor peste 2.000 de donatori de sânge din 15 orașe: Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Piteşti, Ploieşti, Timişoara, Oradea, Suceava, Sibiu, Alba-Iulia, Braşov, Arad, Deva și Focşani.
Pentru 2020, Subway vizează deschiderea de noi restaurante și remodelarea celor vechi sub conceptul Fresh Forward Décor . De asemenea, Subway va continua să își dezvolte meniul și să lanseze inițiative de responsabilitate socială.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz