Business Companii Stiri

Subway România aduce Fresh Forward la București

20 iun. 2019 2 min

Subway România aduce Fresh Forward la București

Reading Time: 2 minute

“Colorfully fresh, by Subway”. Sub acest slogan, Subway România deschide al doilea restaurant Fresh Forward Décor din țară, după cel de la Pitești, și primul din București. Deschiderea celui de-al 39-lea restaurant Subway, în AFI Palace Cotroceni, și adoptarea unui design nou, atractiv și foarte prietenos cu clienții, este parte a strategiei de dezvoltare a companiei la nivelul anului 2019. După o investiție majoră în decor și dotări, primul Fresh Forward Decor Subway din București mizează pe un trafic mare încă de la deschidere.

RSK 4317

Mai îndrăzneț, mai jucăuș, complet digitalizat și cu milioane de variante de sandwhich-uri fresh și gustoase, la alegere, gata să fie preparate, Fresh Forward Decor este  un concept revoluționar, implementat de Subway în toată lumea. Cel mai nou restaurant Subway din România aduce culori noi, luminozitate iar legumele sunt expuse în partea din față a restaurantului. 

Rezultate pozitive pentru companie

Anul 2019 a fost unul în care rețeaua de restaurante cu servire rapidă numărul 1 din lume a cunoscut o ascensiune rapida  și în România. Astfel, în primele 5 luni din acest an, Subway și-a mărit continuu volumul vânzărilor pe restaurant, care a crescut cu 16% față de 2018. Cu peste 500 de angajați în România, 39 de restaurante funcționale și altele în dezvoltare, Subway România este în creștere.

RUMEN RADEV mic

„Piața din România este una dintre cele mai bune din regiune. Avem rezultate foarte bune pentru aceste prime luni din 2019, fapt ce ne face să privim încrezători în viitor. Oferim clienților noștri nu doar un loc în care pot lua masa, ci o adevărată experiență. Totul este nou, proaspăt, curat și plin de culoare. Noul design scoate în evidență conceptul fresh al Subway și expune produsele într-un mod particular și foarte atractiv”, spune Rumen Radev, Business Development Agent pentru zona București-Ilfov.

Compania s-a concentrat pe optimizarea afacerii, fapt ce a menținut fidelitatea clienților și a crescut numărul de clienți noi. În primele cinci luni ale acestui an, clienții au cumpărat cu peste 7% mai multe produse: SUB-uri, wraps și salate.

Planurile prevăzute de Subway România pentru acest an implică implementarea acestui nou design, Fresh Forward, în restaurantele din România. 

Brandul Subway a intrat pe piața din România în 2011, deschizând primul restaurant în aprilie 2012. Succesul brandului Subway este întărit de un model de afaceri solid implementat de Frederick „Fred” DeLuca acum 50 de ani. Subway numără peste 41.000 de locații deschise în întreaga lume în acest moment.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: