Antreprenoriat by BT

STUP & BT MIC se alătură studiului realizat de KLAIN și Universitatea Babeș-Bolyai privind importanța mediului online în dezvoltarea companiilor din România

Reading Time: 2 minute

Agenția de marketing KLAIN anunță începerea parteneriatului cu STUP și BT MIC pentru realizarea studiului „Importanța mediului online pentru dezvoltarea companiilor din România”, desfășurat în colaborare cu Universitatea Babeș-Bolyai (UBB), Centrul de Cercetare în Comunicare și Inovare Socială (CoRe) și susținut de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD). Studiul este estimat a fi finalizat la începutul anului 2024.

Acest studiu se adresează antreprenorilor și oamenilor de business din România, urmărind obținerea perspectivelor de dezvoltare și a informațiilor concrete despre modul în care antreprenorii utilizează mediul online și strategiile digitale pentru a își promova afacerile și a își îmbunătăți performanțele într-o eră a digitalizării în continuă expansiune.

De asemenea, el urmărește identificarea provocărilor cu care se confruntă comerțul online, în contextul unei creșteri a valorii sale de doar 1,5% în 2022. Rezultatele sale vor oferi informații detaliate despre schimbările care au influențat prezența în mediul online a întreprinderilor.

Completând chestionarul din studiu, antreprenorii pot aduce o contribuție substanțială la înțelegerea provocărilor cu care se confruntă în mediul digital. În schimbul răspunsurilor lor, ei vor primi la finalul studiului un raport cu rezultatele obținute alături de interpretarea acestora, pe care le vor putea folosi în deciziile lor de business.

„Alăturarea STUP și BT MIC la studiul inițiat de noi reprezintă un pas important în obținerea de răspunsuri relevante și targetate pentru segmentul pe care îl vizăm. Astfel, împreună cu toți partenerii care contribuie la realizarea sa, vom putea aduce o serie de informații care să ajute mediul de business din România.”

Valentin Bolboacă, managerul agenției KLAIN

Având în vedere obiectivul central de sprijinire a comunității antreprenoriale urmărit de aceste inițiative, cercetarea KLAIN se aliniază perfect cu el. Ea țintește să ofere informații utile despre mecanismele eficiente de navigare a mediului online, astfel încât oamenii de afaceri să poată transforma această platformă într-o resursă de generare de business.

Antreprenorii pot contribui la realizarea studiului completând chestionarul asociat acestuia. Rezultatele studiului vor reprezenta un punct de referință atât pentru oamenii de business interesați să învețe din experiențele altora, cât și pentru specialiștii în marketing digital. Ambele categorii vor o perspectivă mai amplă asupra nevoilor și așteptărilor clienților lor, contribuind astfel la dezvoltarea continuă a mediului de afaceri din România.

Compania KLAIN este o agenție de digital marketing ce oferă servicii complete de comunicare și promovare online din anul 2007. Focusul agenției este de a ajuta firmele să genereze rezultate din prezența lor în mediul online, printr-un proces clar definit, folosind instrumente specifice de măsurare a rezultatelor obținute din acțiunile pe care le realizează.

În primul an de la lansare, STUP a devenit cel mai mare centru de interacțiune antreprenorială din țară: 2.600 de antreprenori au accesat 3.800 de soluții de business, iar comunitatea Stup a ajuns la 14.000 de membri.

Romanita Oprea

Recent Posts

Franciza RO concept OSCAR a ajuns la 90 de benzinării după 7 ani de activitate

RO Concept OSCAR, rețeaua de benzinării în franciză, dezvoltată de OSCAR Downstream, cel mai mare furnizor independent de carburanți din…

33 de minute ago

Wayne Visser: Sustenabilitate pentru prosperitate

Cu o carieră extinsă care îmbină teoria cu practica, Wayne Visser este expert în domeniul sustenabilității și responsabilității sociale a…

57 de minute ago

Art Safari arată cum au sărbătorit românii Crăciunul, de-a lungul generațiilor

Din 28 noiembrie, se deschide la Art Safari expoziția „Cele mai frumoase tradiții”, curator Cristian Vechiu, ce explorează bogăția obiceiurilor…

2 ore ago

De la fermă la raft: cum aduce Carrefour prospețimea locală în magazine prin cooperativa Grădina Noastră din Malu Spart

Carrefour România este retailerul cu cea mai extinsă rețea locală și ultralocală din România, cu peste 1.450 de producători în…

2 ore ago

Paul Radu Grigoriu: Cine îi face înțeleși pe europarlamentari

Pentru a se înțelege unii cu alții, europarlamentarii au nevoie de interpreți chiar și în ”casa lor”, fie că este…

4 ore ago

Mitsuharu Tsumura: Măiestrie japoneză, savoare peruviană 

Cum a reușit Mitsuharu Tsumura să facă din Maido unul dintre cele mai bune cinci restaurante din lume cu propriul…

13 ore ago