Mai mult de jumătate dintre participanții la un studiu realizat de xpresscups, serviciul de abonament la cafea de specialitate, spun că beau între două și trei cafele pe zi. În ceea ce privește rețetele, 34% preferă espresso, 44,3% cappuccino sau latte, iar 21,7% Americano sau Long Black.
Studiul xpresscups s-a desfășurat în luna iulie 2020 pe un eșantion de 221 de respondenți din țară. Dintre respondenți, 45,7% au declarat că preferă să consume cafea de specialitate, iar majoritatea preferă cafeaua preparată la espressor.
În ceea ce privește obiceiurile de achiziție, 73% dintre respondenți își achiziționează cafeaua de la magazin / supermarket, 38% din cafenele, și doar 25,8% online. Reprezentanții xpresscups consideră că mediul online poate prezenta cele mai bune oportunități logistice pentru comercializarea cafelei de calitate, proaspete.
Cafeaua boabe este preparată de aproape două treimi dintre participanții la studiu, 65,6% cumpărând-o în această formă, în timp ce 34,4% cumpără cafea măcinată.
Espressorul este preferat în prepararea cafelei de 61,1% dintre respondenți, în timp ce 42% aleg ibricul, 18% filtrul și 13,6% aleg cafeaua preparată cu V60/Moka/Chemex.
Startup-ul românesc xpresscups, fondat de Cătălin Modorcea, s-a lansat în mai 2020, după ce a primit o investiție inițială de 10.000 de euro din partea lui Narcis Nedelcu. Abonații primesc lunar cafeaua lor de specialitate preferată acasă, alături de instrucțiuni de preparare și de oportunitatea de a face parte dintr-o comunitate dedicată. În acest moment, varietățile de cafea pe care le pune la dispoziție xpresscups includ: Costa Rica El Perezoso, Ethiopia, Kenya, Peru San Pedro, Rwanda și Roaster’s espresso.
Foto: © Rawpixelimages | Dreamstime.com
Când prietenii se adună și vorbesc despre un anumit subiect, de multe ori descoperă că, la scurt timp după ce…
Începând de luni, 4 noiembrie, românii pot investi în titluri de stat TEZAUR cu maturități de 1,3 sau 5 ani,…
Libra Internet Bank oferă clienților business posibilitatea de a efectua schimburi multi-valutare în timp real, prin intermediul platformei Live FX,…
Genesis Property, unul dintre cei mai importanți proprietari de clădiri de birouri din România, a devenit în 2024 prima companie…
Săptămâna viitoare Bucureștiul va fi gazda celei de-a 4 a întâlniri de lucru din cadrul parteneriatului interregional al proiectului european…
Hesburger, cel mai mare lanț fast-food din Finlanda și un brand renumit în toată Europa, a deschis un nou restaurant,…