Studiu Julius Meinl: Cum puteți îmbunătăți starea de spirit la locul de muncă, cu un simplu gest
Reading Time: 2 minuteUn studiu realizat de Julius Meinl, producător și furnizor de cafea premium, arată că 81% dintre angajați sunt de acord că un simplu „Mulțumesc!” din partea managerului lor poate avea un impact pozitiv asupra întregii zile de muncă.
Construirea unei culturi organizaționale bazate pe recunoștință are beneficii atât pentru cei care exprimă, cât și pentru cei care primesc mulțumiri: trei cincimi dintre respondenți spun că un „Mulțumesc!” i-a făcut să se simtă mai apreciați, iar aproape jumătate dintre participanți se simt motivați să muncească mai mult dacă primesc aprecieri la birou.
Rezultatele studiului mai arată că peste jumătate dintre respondenți au declarat că managerii se așteaptă constant la performanțe ridicate, în timp ce 40% au identificat „presiunea timpului” ca fiind unul dintre principalele motive pentru care un „Mulțumesc!” lipsește adesea la locul de muncă. De asemenea, două din trei persoane sunt de acord că nu se spune suficient de des „Mulțumesc!” la locul de muncă.
„Cercetarea noastră evidențiază modul în care gesturile aparent mici, cum ar fi să inviți pe cineva la o cafea, pot avea un impact real. Acestea arată importanța timpului pe care îl acordăm pentru a ne arăta aprecierea față de cei dragi, dar și față de colegii de serviciu. La urma urmei, petrecem atât de mult timp cu ei, iar construirea unor relații puternice la locul de muncă este fundamentul unei echipe închegate și poate avea beneficii pentru toți cei implicați”
Christina Meinl, parte din a cincea generație a familiei Meinl
Într-o săptămână obișnuită, putem petrece mai mult timp interacționând cu colegii de birou decât cu familia sau prietenii. Julius Meinl își propune să ofere mai multe ocazii de a spune „Mulțumesc!”, precum și momente de bunătate în viețile oamenilor, cu ajutorul unei cafele premium.
„Propria noastră filozofie de echipă, la Julius Meinl, este de a crea momente semnificative în viețile celorlalți, și exact asta este ceea ce își propune să facă și inițiativa noastră „Say Thank You”, cu fiecare ceașcă de cafea servită. Cultura cafenelelor vieneze este despre timpul pe care ar trebui să-l dedicăm momentelor mici, dar frumoase din viață, așa că această inițiativă este modul prin care dorim să prezentăm conceptul vienez întregii lumi”, spune Christina Meinl.
Astfel, în luna iunie 2023, pentru orice cafea Julius Meinl comandată la punctele de vânzare participante consumatorii vor primi un voucher pentru o cafea gratuită, cu care pot spune „Mulțumesc!” unei persoane din viața lor, fie că este vorba de un coleg de birou sau de o persoană dragă.
Campania Julius Meinl „Say Thank You” a inspirat cu succes peste 250.000 de mulțumiri în peste 20 de țări din întreaga lume și va fi lansată în România, pentru al doilea an consecutiv, începând cu 1 iunie 2023.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz