STUDIU: Dulciurile sunt incluse în alimentația zilnică a 9 din 10 copii
Reading Time: < 1 minutDulciurile sunt incluse în alimentația zilnică a 9 din 10 copii, în timp ce doar 5 din 10 consumă zilnic fructe proaspete, potrivit unui studiu derulat de Reveal Marketing Research. 59% dintre copii consumă dulciuri o dată pe zi, iar 30% de 2-3 ori pe zi.
Conform datelor studiului Reveal Marketing Research, 83% dintre părinți declară că se implică în mare și foarte mare măsură în alimentația copiilor, în proporție semnificativ mai mare femeile (91%) comparativ cu bărbații (74%).
Referitor la diferitele obiceiuri de consum ale copiilor, 78% dintre părinții intervievați menționează faptul că copiii lor iau micul dejun aproape în fiecare zi, cei care sar cel mai adesea peste prima masă a zilei fiind adolescenții între 13-15 ani (70%).
Conform informațiilor oferite de părinți 94% dintre copii obișnuiesc să consume fructe proaspete săptămânal, cei mai mulți dintre aceștia zilnic sau aproape zilnic (52%), în special cei cu vârste până în 3 ani (80%). Comparativ cu studiul din 2021, este îngrijorător faptul că numărul părinților care susțin că copiii lor nu consumă fructe proaspete în fiecare zi sau aproape zilnic a crescut de la 3 la 5 din 10 părinți.
51% dintre părinți aleg să se informeze privind alimentația de pe internet. În topul surselor de informare se mai află sfaturile medicului pediatru (48%), în mai mare măsură menționate de părinții copiilor până în 3 ani (68%), cărțile și revistele de specialitate (37%) și informațiile de la alți părinți (34%).
Studiul Reveal Marketing Research s-a desfăşurat online în perioada 22 – 26.05.2023 pe un eşantion reprezentantiv pentru universul persoanelor cu vârsta 18+, utilizatori de internet, din mediul urban și rural. Mărimea eșantionului a fost de 1007 respondenți, dintre care 428 părinți de copii sub 18 ani, iar eroarea maximă de eșantionare este +/-3.1 % la un nivel de încredere de 95%.
FOTO ILUSTRAȚIE: Luis Aguila / Unsplash
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz