MarComm Marketing PR Stiri

Curs de comunicare online responsabilă și branding personal în spațiul digital pentru studenții de la medicină

4 oct. 2023 3 min

Curs de comunicare online responsabilă și branding personal în spațiul digital pentru studenții de la medicină

Reading Time: 3 minute

Studenții de la Universitatea de Medicină și Farmacie „Carol Davila” din București (UMFCD) vor avea posibilitatea de a se înscrie, din această toamnă, la cursul de Branding Personal oferit gratuit de agenția Affective, specializată în marketing și comunicare în domeniul medical, în parteneriat cu Societatea Studenților în Medicină din București (SSMB). 

Acest curs este conceput pentru a oferi viitorilor medici instrumentele necesare construirii unui brand personal puternic, autentic și relevant în lumea digitală de azi. Combinând teoria cu exercițiile, studiile de caz și dialogurile cu invitații speciali – medici renumiți pentru prezența în mediul online și interacțiunile din social media – studenții vor avea oportunitatea să aplice cele mai bune tactici în construirea unui brand personal.

Cursul de branding personal va fi disponibil studenților la UMCFD începând cu luna noiembrie și va fi susținut de fondatoarea agenției Affective, Angelica Bolocan, care are peste 10 ani experiență în domeniul comunicării în sănătate și a avut colaborări îndelungate cu profesioniști din domeniul medical, clinici, spitale și companii farmaceutice.

Curs de comunicare online responsabilă și branding personal în spațiul digital pentru studenții de la medicină

„Este important ca un medic să aibă o amprentă digitală sănătoasă – e important ce se găsește pe internet despre el, dar și ce conținut livrează pe rețelele de socializare, acolo unde este prezent sau unde alege să contribuie cu conținut. În plus, pentru pacienți, mediul online funcționează ca o a doua recomandare în alegerea unui medic.

Majoritatea românilor aleg medicul care să-i consulte după ce caută în mediul online mențiuni referitoare la cazurile abordate, la atitudinea și comportamentul adoptat de acesta sau la experiențele avute de alți pacienți. În acest context, prezența în online a medicilor cu un brand personal solid și credibil devine vitală.

Totodată, în lupta împotriva dezinformării din domeniul sănătății, este important ca oamenii să aibă acces la surse de informare credibile și verificate. Medicii cu o prezență puternică în mediul online pot oferi aceste informații, contribuind astfel la o societate mai bine informată și mai sănătoasă”, susține Angelica Bolocan, Fondator Affective.

În era digitală în care trăim, crearea unui brand personal puternic și consolidarea reputației nu mai sunt limitate doar la experiențele din cabinet, ci se pot dezvolta și accelera cu ajutorul canalelor de comunicare online.

„Într-un context în care accesul la informații medicale este la doar un click distanță, este important să recunoaștem beneficiile aduse de prezența medicilor și specialiștilor în mediul online. Este esențial să conștientizăm și pericolul abuzului de informații medicale. Pacienții trebuie să fie în măsură să facă distincția între sursele de informare credibile și cele care nu sunt verificate.

Noi, medicii, trebuie să ne asumăm angajamentul de a fi mai accesibili și de a contribui la educația comunității în ceea ce privește sănătatea. Medicina viitorului se dezvoltă în colaborare și dialog cu comunitatea, atât în mediul offline, cât și în mediul online”, susține Dr. Alexandra Mircea, fondator al clinicii Dentalist din București, medic stomatolog, certificat Invisalign și Dental Awareness speaker, invitat special în cadrul cursului de Personal Branding.

Conform Raportului Starea Sănătății în Uniunea Europeană, România ocupă locul 3 în UE la decesele din cauze prevenibile, ceea ce indică necesitatea de a îmbunătăți promovarea sănătății și prevenția bolilor.

„Ne bucurăm să fim partenerii acestui proiect deoarece conștientizăm rolul pe care o să-l avem atunci când o să devenim medici- este imperativ să facilităm accesul la informații medicale corecte și relevante, punând accent pe importanța prevenției. Medicii, în calitate de piloni ai sistemului de sănătate, dețin nu doar responsabilitatea, dar și competența de a crește gradul de conștientizare medicală în societate. Construirea unui brand personal puternic le permite medicilor să comunice informații vitale într-un mod eficace și credibil, promovând astfel o societate mai informată și mai sănătoasă”, afirmă Ștefana Greavu, Vicepreședinte pentru Relații Externe SSMB.

Cursul de branding personal organizat de agenția Affective în parteneriat cu SSMB pentru studenții la UMFCD este structurat în patru module și abordează teme precum brand personal versus reputație, cum să-ți cunoști mai bine audiența, cum să-ți conturezi o identitate și să-ți faci un plan de comunicare, managementul crizelor, etică și integritate în branding personal și canale cheie în digital advertising.

Mai multe detalii despre curs puteți găsi aici.

Array

Articole pe aceeași temă: