Strongbow comunica pe Instagram
Reading Time: < 1 minutOgilvy & Mather a lansat pentru Strongbow pagina oficiala de Instagram, prin intermediul unui quest interactiv.
Consumatorii au la dispozitie patru saptamani pentru a-l gasi pe Mr. Applehead in ilustratiile de pe pagina de instagram, in perioada 16 noiembrie – 13 decembrie 2015. Toti participantii trebuie sa il descopere pe Mr. Applehead in fiecare ilustratie ce alcatuieste puzzle-ul final, moment in care vor fi indrumati catre urmatoarea etapa a procesului, respectiv a concursului.
„Activarea propusa de noi a avut de la inceput menirea de a le spune tuturor ceva simplu, faptul ca Strongbow este o bautura obtinuta din mere. Iar felul in care aceasta informatie, aparent banala, a ajuns catre consumatori, este dictat chiar de targetul pe care il avem si pe care il cunoastem foarte bine (colegii mei din echipa de digital sunt ei insisi in target). Am ales Instagramul pentru ca stim ca vorbim cu early adopters si ca prindem un val de crestere, am creat o calatorie surprinzatoare utilizand toate functiile native pe care ni le ofera Instagram-ul (tag, like, comment), am ales sa ilustram episoadele cu Saddo si am produs niste premii #urbanbynature”, declara Alexandra Caciur, Digital Strategist Ogilvy One.
Din punct de vedere vizual, quest-ul interactiv este realizat cu ajutorul lui Saddo, cunoscut ilustrator si muralist roman, care a realizat special pentru Strongbow o serie de ilustratii care reprezinta in detaliu procesul de fabricatie al cidrului nunmarul 1 in lume.
Premiile oferite prin tragere la sorti la finalul campaniei sunt: cidru Strongbow, set de pahare Strongbow, perechi de casti, longboard-uri, tricouri si rucsaci cu ilustratie semnata Saddo si personalizate de Asphalt Freaks si chiar un aparat foto Mirrorless OMD Olympus E-M10.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz