Stretto, divizia de Out Of Home a grupului Alka ce oferă soluții complete de servire a cafelei (produse, echipamente și service), pătrunde în zona de B2C prin intermediul magazinului online www.stretto.ro. Compania preconizează o creștere cu cel puțin 30% a cifrei de afaceri față de anul 2020.
Anul 2020 a reprezentat o provocare pentru Stretto ca urmare a nenumăratelor restricții impuse zonei HoReCa și de birouri, principalele puncte de desfacere ale businessului. Pe parcursul anului trecut, compania a reușit să transfere core businessul către alte subcanale și ocazii de consum relevante în contextul pandemic.
Alegerea Stretto de a se adresa direct consumatorului final este un răspuns firesc la dinamica pieței cafelei din ultimul an. În anul 2020, deși an pandemic, piața de cafea a crescut cu 13% față de anul precedent (măsurătoare făcută doar în zona de retail), iar aportul majoritar vine din consumul de acasă. Conform informațiilor disponibile public, anul trecut a adus o creștere considerabilă a comerțului online, inclusiv în zona cafelei și a ceaiurilor.
“În ultimii ani am observat o cerere crescută în zona cafelei de calitate printr-o deschidere importantă către sortimentele premium. Consumatorul final este mult mai selectiv și venim în întâmpinarea lui prin lansarea magazinului online www.stretto.ro, unde va găsi sortimente de cafea premium, single origins și blend-uri.”
Silviu Neagoe, National Out Of Home Manager Alka Group
După ce și-a consolidat poziția în zona HoReCa, brandul fiind prezent în restaurante și hoteluri de top din România, Stretto și-a concentrat atenția pe subcanalul „on the go”, care a crescut exponențial în ultimii ani, fiind tot mai mulțo consumatori care vor cafea premium în drumul lor spre locul de muncă sau la o plimbare în aer liber.
”Cafeaua face parte din ADN-ul companiei. A fost prima noastră linie de business. Alka a debutat ca primă prăjitorie locală din București și avem experiență în prăjirea și comercializarea cafelei de peste 25 de ani. Facem asta respectând cele mai înalte standarde de calitate la fel ca în cazul tuturor brand-urilor noastre. Focusul nostru este să venim mereu în întâmpinarea nevoilor consumatorului nostru. De aceea, anul acesta am lansat noi sortimente de cafea și magazinul online pentru a facilita accesul consumatorului la produse rapid și sigur. De asemenea, suntem într-o continuă consolidare a poziției noastre în locațiile de consum on the go. Intenționăm ca în perioada următoare să investim sume considerabile pentru a ne asigura o creștere de două cifre.”
Ady Hirsch, CEO Alka Group
În prezent, cafeaua Stretto este prezentă în peste 900 de locații la nivel național și acoperă ambele segmente B2B și B2C. Anul acesta, Stretto OOH a început expansiunea businessului și în Bulgaria.
Într-un moment în care pare că direcția europeană a României este pusă sub semnul întrebării, cred că este util să…
Sala Studio, un nou și modern spațiu de spectacole, s-a redeschis vineri la Constanța, în cadrul Teatrului de Stat. Singura…
Grupul Banca Transilvania anunță prima fuziune în rândul subsidiarelor achiziționate în acest an de la OTP Group, între BT Leasing…
CCR a decis confirmarea rezultatului primului tur și a confirmat calendarul inițial al alegerilor prezidențiale, cu al doilea tur de…
Hidroelectrica anunță recepția lucrărilor de retehnologizare pentru Hidroagregatul nr. 5 (HA5) din cadrul Centralei Hidroelectrice Stejaru prin retehnologizare, puterea HA5 a…
Rituals Cosmetics, brandul internațional specializat în produse de îngrijire naturală a corpului și a pielii, parfumuri pentru casă și seturi…