Stirixis Group lansează noul concept de retail ENEL în România
Reading Time: 2 minuteCompania internațională STIRIXIS Group a dezvăluit, recent, conceptul său unic pentru Magazinul ENEL Flagship din România. Conceptul noilor magazine, implementat la nivelul întregii rețele alcătuite din peste 80 de unități, s-a bazat pe consolidarea unei experiențe pozitive și unice a clienților, prin crearea unui model retail prietenos și confortabil, care pune accentul pe ideea unui serviciu personalizat însoțit de utilizarea tehnologiei avansate. Alex Athanassoulas, CEO al Grupului STIRIXIS, anunță planurile companiei pentru România: extinderea pe piață și găsirea de noi parteneri și noi angajați
Ce a însemnat proiectul Enel pentru echipa Stirixis?
Proiectul ENEL a fost o reală provocare. Am început cu diferite magazine, de diferite dimensiuni și forme în întreaga țară și am creat un concept de vânzare cu amănuntul care s-a bazat pe comunicarea valorilor ENEL, precum și pe optimizarea experienței clienților. Am lucrat îndeaproape cu echipa ENEL pentru a structura și optimiza atît timpul de lansare cât și costurile și am creat un model mai rapid și mai eficient executat. În ultimul an, am început proiectarea magazinului Flagship. Un magazin unic, concept store, care reprezintă cu adevărat energia ENEL și reflectă gândirea și valorile companiei. Cred că este unul dintre cele mai bune magazine de retail din Europa, un punct de reper pe care toată lumea ar trebui să îl viziteze.
Are compania în plan proiecte similare în România?
Cred cu tărie că ENEL este un proiect unic. În sectorul comerțului cu amănuntul, acest magazin pilot definește nivelele inovatoare de proiectare și know-how-ul industrial. Cu un tavan de lumină în mișcare, un ecran transparent transparent cu LED-uri, filme de ultimă generație 3M și un model CX proiectat cu atenție pentru clienți, ENEL este, fără îndoială, pionierat în acest domeniu. Suntem recunoscători pentru încrederea pe care o au în noi și pentru o colaborare continuă și pregătiți pentru orice noi provocări pe piața din România.
Sunteți liderul uneia dinte cele mai bune firme de arhitectură din Europa. Ne puteți spune sume piața din România ân comparație ci altele din regiune?
Am lucrat până în prezent în 24 de țări, din Rusia în Nigeria și din Scandinavia în Oman, Emiratele Arabe Unite și Arabia Saudită. Există diferențe enorme între aceste piețe. La nivel profesional, România stă foarte bine. Am găsit aici arhitecți foarte buni, dar și clienți deschiși propunerilor noastre. Lucrați cu standarde ridicate și este ușor să construiești frumos pe o astfel de piață. Piețele diferite au provocări diferite. Elveția poate fi dificilă pentru că este inflexibilă și lentă, în timp ce Nigeria este greu de penetrat din lipsă de servicii, produse și birocrație. România este o piață matură și educată, pe care o apreciem în mod deosebit. Am reușit să ne adaptăm, să depășim obstacolele sau să găsim mijloace alternative, iar, la final, rezultatul a fost întotdeauna peste așteptări.
Câți angajați aveți la București?
Avem o echipă în creștere în București, 6 membri de proiectare activi și o rețea de sprijin și competențe complementare. Ne propunem să ne dezvoltăm mult mai mult și să cream, în curând, o echipă mult mai mare. Administrăm toate proiectele din România și Orientul Mijlociu din București și ambele piețe sunt în creștere rapidă pentru noi.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz