Followership-ul creste implicarea angajatilor
Programul Followership, impreuna cu managementul organizatiei, poate dubla nivelul real de implicare al angajatilor, estimeaza Qipa, companie de training și coaching...
Stiri România | Știrile zilei din Economie și Business | Revista Biz – prima revistă de afaceri din România
Programul Followership, impreuna cu managementul organizatiei, poate dubla nivelul real de implicare al angajatilor, estimeaza Qipa, companie de training și coaching...
Fundatia Vodafone Romania a investit aproape 300.000 de euro in renovarea si crearea unui mediu propice actului medical in opt importante...
Grupul Floria a vandut flori in valoare de 950.000 euro in prima jumatate a acestui an. Factorii care au contribuit la...
UniCredit Tiriac Bank si grupul Valvis au finalizat negocierile privind acordarea unei finantari in valoare totala de 28 milioane de euro...
Compania Edenred va emite vouchere de vacanta atat in format clasic, pe hartie, cat si electronic, pe card. Acestea vor purta...
Integratorul global de plati pentru business-urile online PayU are o noua identitate vizuala cu ajutorul careia compania isi doreste sa aduca...
Telekom Romania prezinta aplicatia „Felicitaro”, dezvoltata de SC. Advergent SRL., o solutie simpla prin care utilizatorii pot sa creeze si sa...
Vara aceasta a adus o crestere cu 20% a vanzarilor pachetelor turistice pentru seniori, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut...
Intr-o piata a muncii tot mai dinamica, efortul depus pentru atragerea, retinerea si motivarea talentelor este tot mai mare, prin urmare...
Potrivit unui studiu realizat de producatorul de jocuri și jucarii Hasbro Romania, în parteneriat cu Phoenicia Holiday Resort din stațiunea Mamaia,...
Peroni Nastro Azzurro va lansa in aceasta toamna in Bucuresti Casa di Peroni, care pe parcursul a trei saptamani va gazdui...
Sameday Courier (simbol bursier SDAY) a anuntat un profit pentru primul semestru al acestui an de 488.000 lei (circa 111.000 euro),...
Piraeus Bank Romania si “Curaj Romania”, comunitatea initiata de banca, lanseaza campania “Culegatorii de Curaj”.Campania aduce in prim plan prin intermediul...
OMV Petrom lanseaza “Romania Meseriasa“, o campanie care isi propune sa aduca in atentia romanilor importanta educatiei profesionale, potentialul pe care...